Yönetmelikler - Sayı: 41070
Genel Bakış
PDF Görüntüle
Yapı (64)
İlişki Ağı (0)
PDF Doküman
Doküman Yapısı
Madde
MADDE 1
(1) Bu Yönetmeliğin amacı, Türk millî eğitiminin genel amaçları ve temel ilkeleri doğrultusunda; okuma kültürü ve etkin okur kimliği kazanmış, öğrenmeye ve araştırmaya açık, okuma, konuşma, dinleme ve...
Fikra
(1)
Bu Yönetmeliğin amacı, Türk millî eğitiminin genel amaçları ve temel ilkeleri doğrultusunda; okuma kültürü ve etkin okur kimliği kazanmış, öğrenmeye ve araştırmaya açık, okuma, konuşma, dinleme ve yaz...
Madde
MADDE 2
(1) Bu Yönetmelik, Millî Eğitim Bakanlığına bağlı resmî/özel örgün ve yaygın eğitim kurumlarında oluşturulan okul kütüphanelerinin kuruluş, işleyiş ve personeli ile ilgili iş ve işlemlere ait esasları...
Fikra
(1)
Bu Yönetmelik, Millî Eğitim Bakanlığına bağlı resmî/özel örgün ve yaygın eğitim kurumlarında oluşturulan okul kütüphanelerinin kuruluş, işleyiş ve personeli ile ilgili iş ve işlemlere ait esasları kap...
Madde
MADDE 3
(1) Bu Yönetmelik, 14/6/1973 tarihli ve 1739 sayılı Millî Eğitim Temel Kanununa dayanılarak hazırlanmıştır. Tanımlar
Fikra
(1)
Bu Yönetmelik, 14/6/1973 tarihli ve 1739 sayılı Millî Eğitim Temel Kanununa dayanılarak hazırlanmıştır. Tanımlar
Madde
MADDE 4
(1) Bu Yönetmelikte geçen; a) Alan: Ortaöğretim kurumlarında okul türleri dikkate alınarak belirli bir konu, disiplin veya mesl
Fikra
(1)
Bu Yönetmelikte geçen; a) Alan: Ortaöğretim kurumlarında okul türleri dikkate alınarak belirli bir konu, disiplin veya mesl
Bent
a)
Alan: Ortaöğretim kurumlarında okul türleri dikkate alınarak belirli bir konu, disiplin veya mesl
Madde
MADDE 5
(1) Bu Yönetmeliğin amacını gerç
Fikra
(1)
Bu Yönetmeliğin amacını gerç
Madde
MADDE 6
(1) Kütüphanelerde, sınıf kitaplıklarında, okul türü dikkate alınarak oluşturulacak alanlarda ve gezici kütüphanelerde uygulanacak standartlar yönerge ile belirlenir. Resmî/özel örgün ve yaygın eğitim...
Fikra
(1)
Kütüphanelerde, sınıf kitaplıklarında, okul türü dikkate alınarak oluşturulacak alanlarda ve gezici kütüphanelerde uygulanacak standartlar yönerge ile belirlenir. Resmî/özel örgün ve yaygın eğitim oku...
Madde
MADDE 7
(1) Kitap sayısı 10.000’i aşan okul kütüphanelerine bir kütüphaneci atanır. Kütüphanecinin atanamadığı durumlarda valilikçe Türk dili ve edebiyatı veya Türkçe alanlarından öncelikli olarak norm kadro ...
Fikra
(1)
Kitap sayısı 10.000’i aşan okul kütüphanelerine bir kütüphaneci atanır. Kütüphanecinin atanamadığı durumlarda valilikçe Türk dili ve edebiyatı veya Türkçe alanlarından öncelikli olarak norm kadro fazl...
Madde
MADDE 8
(1) Kütüphaneci veya kütüphaneden sorumlu öğretmen, okul kütüphanelerini ve kütüphane içerisinde oluşturulan alanları aşağıda belirtilen esaslara göre düzenler ve yönetir: a) Kütüphaneye sağlanan kayn...
Fikra
(1)
Kütüphaneci veya kütüphaneden sorumlu öğretmen, okul kütüphanelerini ve kütüphane içerisinde oluşturulan alanları aşağıda belirtilen esaslara göre düzenler ve yönetir: a) Kütüphaneye sağlanan kaynakla...
Bent
a)
Kütüphaneye sağlanan kaynakların ger
Madde
MADDE 10
(1) Kütüphane kaynaklarının tespiti ve seçimi için Seçim ve Ayıklama Komisyonu, ilçe millî eğitim şube müdürü başkanlığında kurulur. Şube müdürünün katılamadığı durumlarda okul müdürü komisyona başkan...
Fikra
(1)
Kütüphane kaynaklarının tespiti ve seçimi için Seçim ve Ayıklama Komisyonu, ilçe millî eğitim şube müdürü başkanlığında kurulur. Şube müdürünün katılamadığı durumlarda okul müdürü komisyona başkanlık ...
Bent
a)
Türk millî eğitiminin genel amaçları ve temel ilkelerine uygun,
Bent
b)
Öğrencilerin yaş ve gelişim düzeylerine uygun,
Bent
c)
Millî, manevi, kültürel, ahlâki ve insani değerlere uygun,
Bent
ç)
Öğrencilerin beden, zihin, ahlâk, ruh ve duygu bakımından dengeli ve sağlıklı bir kişiliğe sahip olmalarını dest
Madde
MADDE 11
(1) Kütüphaneye sağlanan kaynakların ger
Fikra
(1)
Kütüphaneye sağlanan kaynakların ger
Madde
MADDE 12
(1) Her ders yılı sonunda kütüphane kaynakları, kütüphaneci veya görevlendirilen öğretmen tarafından gözden geçirilir ve tespit edilen hususlar raporla okul müdürlüğüne bildirilir. Onarımı ger
Fikra
(1)
Her ders yılı sonunda kütüphane kaynakları, kütüphaneci veya görevlendirilen öğretmen tarafından gözden geçirilir ve tespit edilen hususlar raporla okul müdürlüğüne bildirilir. Onarımı ger
Madde
MADDE 13
(1) Kullanıcı hizmetleri, kütüphane dermesinden öğrenci, öğretmen ve diğer personelin etkili biçimde yararlanmasıyla ilgili işlemlerden oluşur. Danışma hizmetleri
Fikra
(1)
Kullanıcı hizmetleri, kütüphane dermesinden öğrenci, öğretmen ve diğer personelin etkili biçimde yararlanmasıyla ilgili işlemlerden oluşur. Danışma hizmetleri
Madde
MADDE 14
(1) Öğretmen ve öğrencilerin dersleri ile çeşitli konulardaki bilgi ger
Fikra
(1)
Öğretmen ve öğrencilerin dersleri ile çeşitli konulardaki bilgi ger
Madde
MADDE 15
(1) Kütüphaneci veya kütüphaneden sorumlu öğretmen; çalışma takvimi doğrultusunda planlanan etkinliklerde kütüphanecilik kulübü öncülüğünde diğer kulüplerle, rehber, sınıf/şube rehber öğretmenleriyle,...
Fikra
(1)
Kütüphaneci veya kütüphaneden sorumlu öğretmen; çalışma takvimi doğrultusunda planlanan etkinliklerde kütüphanecilik kulübü öncülüğünde diğer kulüplerle, rehber, sınıf/şube rehber öğretmenleriyle, züm...
Bent
a)
Her öğretim yılı başında öğrencilere, gruplar hâlinde kütüphanenin danışma kaynakları ile varsa el
Madde
MADDE 16
(1) Öğrenci ve öğretmen okul kütüphanesinin doğal kullanıcısıdır. Ödünç verme işlemi gerç
Fikra
(1)
Öğrenci ve öğretmen okul kütüphanesinin doğal kullanıcısıdır. Ödünç verme işlemi gerç
Madde
MADDE 17
(1) Ödünç verme servisine üye olmak isteyen öğretmen ve öğrencinin üyelik işlemleri otomasyon sistemi üzerinden yürütülür. Ödünç alma süresi
Fikra
(1)
Ödünç verme servisine üye olmak isteyen öğretmen ve öğrencinin üyelik işlemleri otomasyon sistemi üzerinden yürütülür. Ödünç alma süresi
Madde
MADDE 18
(1) Bir kitabı ödünç alma süresi on beş gündür. Kütüphaneye iadesi yapılmayan kitapların takibi kütüphaneci veya kütüphaneden sorumlu öğretmen tarafından yapılır. Öğrencilerin ve öğretmenlerin okuldan...
Fikra
(1)
Bir kitabı ödünç alma süresi on beş gündür. Kütüphaneye iadesi yapılmayan kitapların takibi kütüphaneci veya kütüphaneden sorumlu öğretmen tarafından yapılır. Öğrencilerin ve öğretmenlerin okuldan ayr...
Madde
MADDE 19
(1) Ortaöğretim okul kütüphanelerinde hasara uğratılan veya kaybedilen kaynak ilgili kişiden temin edilir, temin edilememesi hâlinde o günkü piyasa bedeli, hasara uğratan veya kaybeden kişiden alınır....
Fikra
(1)
Ortaöğretim okul kütüphanelerinde hasara uğratılan veya kaybedilen kaynak ilgili kişiden temin edilir, temin edilememesi hâlinde o günkü piyasa bedeli, hasara uğratan veya kaybeden kişiden alınır. Kay...
Madde
MADDE 20
(1) Ödünç kitap almak isteyen üye öğretmen ve öğrenciye kütüphane yöneticisi tarafından kütüphane otomasyon sistemi üzerinden bir kullanıcı kartı düzenlener
Fikra
(1)
Ödünç kitap almak isteyen üye öğretmen ve öğrenciye kütüphane yöneticisi tarafından kütüphane otomasyon sistemi üzerinden bir kullanıcı kartı düzenlener
Madde
MADDE 21
(1) Ödünç verilec
Fikra
(1)
Ödünç verilec
Madde
MADDE 22
(1) Ödünç verilec
Fikra
(1)
Ödünç verilec
Madde
MADDE 23
(1) Kütüphaneden ödünç verilebilmesi için şunlar yapılır: a) Öğrenci, öğretmen kartını kütüphane görevlisine verir. b) Ödünç verilen kitap ve ödünç verme tarihi otomasyon sistemine kaydedilir. c) Kayn...
Fikra
(1)
Kütüphaneden ödünç verilebilmesi için şunlar yapılır: a) Öğrenci, öğretmen kartını kütüphane görevlisine verir. b) Ödünç verilen kitap ve ödünç verme tarihi otomasyon sistemine kaydedilir. c) Kaynak t...
Bent
a)
Öğrenci, öğretmen kartını kütüphane görevlisine verir.
Bent
b)
Ödünç verilen kitap ve ödünç verme tarihi otomasyon sistemine kaydedilir.
Bent
c)
Kaynak teslim edildiğinde otomasyon sistemi üzerinden iade alınır. Kütüphane çalışma saatleri
Madde
MADDE 24
(1) Okul kütüphanelerinin eğitim öğretim ve mesai saatlerinde açık olması esastır. İhtiyaç halinde öğrencilerin projeleri ve ödevleri için okul/kurum müdürlüğünce belirlenec
Fikra
(1)
Okul kütüphanelerinin eğitim öğretim ve mesai saatlerinde açık olması esastır. İhtiyaç halinde öğrencilerin projeleri ve ödevleri için okul/kurum müdürlüğünce belirlenec
Madde
MADDE 25
(1) 22/8/2001 tarihli ve 24501 sayılı Resmî Gazete’de yayımlanan Millî Eğitim Bakanlığı Okul Kütüphaneleri Yönetmeliği
Fikra
(1)
22/8/2001 tarihli ve 24501 sayılı Resmî Gazete’de yayımlanan Millî Eğitim Bakanlığı Okul Kütüphaneleri Yönetmeliği
Madde
MADDE 26
(1) Bu Yönetmelik yayımı tarihinde yürürlüğe girer.
Fikra
(1)
Bu Yönetmelik yayımı tarihinde yürürlüğe girer.
Madde
MADDE 27
(1) Bu Yönetmelik hükümlerini Millî Eğitim Bakanı yürütür.
Fikra
(1)
Bu Yönetmelik hükümlerini Millî Eğitim Bakanı yürütür.
Yururluk
YÜRÜRLÜK
ten kaldırılan yönetmelik MADDE 25- (1) 22/8/2001 tarihli ve 24501 sayılı Resmî Gazete’de yayımlanan Millî Eğitim Bakanlığı Okul Kütüphaneleri Yönetmeliği yürürlükten kaldırılmıştır. Yürürlük MADDE 26...
Yurutme
YÜRÜTME
MADDE 27- (1) Bu Yönetmelik hükümlerini Millî Eğitim Bakanı yürütür.
PDF Tam Görünüm
Yeni Sekmede Aç
Tam Yapı Görünümü (64 madde)
Madde
MADDE 1
(1) Bu Yönetmeliğin amacı, Türk millî eğitiminin genel amaçları ve temel ilkeleri doğrultusunda; okuma kültürü ve etkin okur kimliği kazanmış, öğrenmeye ve araştırmaya açık, okuma, konuşma, dinleme ve yazmada yetkin, millî kültüre ve ahlâka duyarlı; yazılı, basılı ve dijital bilgi kaynaklarından yararlanabilen öğrencilerin yetişmelerine yardımcı olmak için okul kütüphaneleri ile ilgili düzenlemeleri yapmaktır. Kapsam
Fikra
(1)
Bu Yönetmeliğin amacı, Türk millî eğitiminin genel amaçları ve temel ilkeleri doğrultusunda; okuma kültürü ve etkin okur kimliği kazanmış, öğrenmeye ve araştırmaya açık, okuma, konuşma, dinleme ve yazmada yetkin, millî kültüre ve ahlâka duyarlı; yazılı, basılı ve dijital bilgi kaynaklarından yararlanabilen öğrencilerin yetişmelerine yardımcı olmak için okul kütüphaneleri ile ilgili düzenlemeleri yapmaktır. Kapsam
Madde
MADDE 2
(1) Bu Yönetmelik, Millî Eğitim Bakanlığına bağlı resmî/özel örgün ve yaygın eğitim kurumlarında oluşturulan okul kütüphanelerinin kuruluş, işleyiş ve personeli ile ilgili iş ve işlemlere ait esasları kapsar. Dayanak
Fikra
(1)
Bu Yönetmelik, Millî Eğitim Bakanlığına bağlı resmî/özel örgün ve yaygın eğitim kurumlarında oluşturulan okul kütüphanelerinin kuruluş, işleyiş ve personeli ile ilgili iş ve işlemlere ait esasları kapsar. Dayanak
Madde
MADDE 3
(1) Bu Yönetmelik, 14/6/1973 tarihli ve 1739 sayılı Millî Eğitim Temel Kanununa dayanılarak hazırlanmıştır. Tanımlar
Fikra
(1)
Bu Yönetmelik, 14/6/1973 tarihli ve 1739 sayılı Millî Eğitim Temel Kanununa dayanılarak hazırlanmıştır. Tanımlar
Madde
MADDE 4
(1) Bu Yönetmelikte geçen; a) Alan: Ortaöğretim kurumlarında okul türleri dikkate alınarak belirli bir konu, disiplin veya mesl
Fikra
(1)
Bu Yönetmelikte geçen; a) Alan: Ortaöğretim kurumlarında okul türleri dikkate alınarak belirli bir konu, disiplin veya mesl
Bent
a)
Alan: Ortaöğretim kurumlarında okul türleri dikkate alınarak belirli bir konu, disiplin veya mesl
Madde
MADDE 5
(1) Bu Yönetmeliğin amacını gerç
Fikra
(1)
Bu Yönetmeliğin amacını gerç
Madde
MADDE 6
(1) Kütüphanelerde, sınıf kitaplıklarında, okul türü dikkate alınarak oluşturulacak alanlarda ve gezici kütüphanelerde uygulanacak standartlar yönerge ile belirlenir. Resmî/özel örgün ve yaygın eğitim okul/kurumlarında oluşturulacak olan kütüphaneler öncelikle okul/kurumlara ait ilgili mevzuat doğrultusunda yürütülür. (2) T
Fikra
(1)
Kütüphanelerde, sınıf kitaplıklarında, okul türü dikkate alınarak oluşturulacak alanlarda ve gezici kütüphanelerde uygulanacak standartlar yönerge ile belirlenir. Resmî/özel örgün ve yaygın eğitim okul/kurumlarında oluşturulacak olan kütüphaneler öncelikle okul/kurumlara ait ilgili mevzuat doğrultusunda yürütülür.
Madde
MADDE 7
(1) Kitap sayısı 10.000’i aşan okul kütüphanelerine bir kütüphaneci atanır. Kütüphanecinin atanamadığı durumlarda valilikçe Türk dili ve edebiyatı veya Türkçe alanlarından öncelikli olarak norm kadro fazlası öğretmenlerden görevlendirme yapılabilir. Kütüphanecinin atanamadığı veya valilikçe görevlendirmenin yapılamadığı durumlarda okul/kurum yönetimince kütüphanecilik kursu almış bir öğretmen yoksa öğretmenler kurulunca belirlenec
Fikra
(1)
Kitap sayısı 10.000’i aşan okul kütüphanelerine bir kütüphaneci atanır. Kütüphanecinin atanamadığı durumlarda valilikçe Türk dili ve edebiyatı veya Türkçe alanlarından öncelikli olarak norm kadro fazlası öğretmenlerden görevlendirme yapılabilir. Kütüphanecinin atanamadığı veya valilikçe görevlendirmenin yapılamadığı durumlarda okul/kurum yönetimince kütüphanecilik kursu almış bir öğretmen yoksa öğretmenler kurulunca belirlenec
Madde
MADDE 8
(1) Kütüphaneci veya kütüphaneden sorumlu öğretmen, okul kütüphanelerini ve kütüphane içerisinde oluşturulan alanları aşağıda belirtilen esaslara göre düzenler ve yönetir: a) Kütüphaneye sağlanan kaynakların ger
Fikra
(1)
Kütüphaneci veya kütüphaneden sorumlu öğretmen, okul kütüphanelerini ve kütüphane içerisinde oluşturulan alanları aşağıda belirtilen esaslara göre düzenler ve yönetir: a) Kütüphaneye sağlanan kaynakların ger
Bent
a)
Kütüphaneye sağlanan kaynakların ger
Madde
MADDE 10
(1) Kütüphane kaynaklarının tespiti ve seçimi için Seçim ve Ayıklama Komisyonu, ilçe millî eğitim şube müdürü başkanlığında kurulur. Şube müdürünün katılamadığı durumlarda okul müdürü komisyona başkanlık eder. Komisyon tarafından seçilen kaynaklar öncelikle; a) Türk millî eğitiminin genel amaçları ve temel ilkelerine uygun, b) Öğrencilerin yaş ve gelişim düzeylerine uygun, c) Millî, manevi, kültürel, ahlâki ve insani değerlere uygun, ç) Öğrencilerin beden, zihin, ahlâk, ruh ve duygu bakımından dengeli ve sağlıklı bir kişiliğe sahip olmalarını dest
Fikra
(1)
Kütüphane kaynaklarının tespiti ve seçimi için Seçim ve Ayıklama Komisyonu, ilçe millî eğitim şube müdürü başkanlığında kurulur. Şube müdürünün katılamadığı durumlarda okul müdürü komisyona başkanlık eder. Komisyon tarafından seçilen kaynaklar öncelikle; a) Türk millî eğitiminin genel amaçları ve temel ilkelerine uygun, b) Öğrencilerin yaş ve gelişim düzeylerine uygun, c) Millî, manevi, kültürel, ahlâki ve insani değerlere uygun, ç) Öğrencilerin beden, zihin, ahlâk, ruh ve duygu bakımından dengeli ve sağlıklı bir kişiliğe sahip olmalarını dest
Bent
a)
Türk millî eğitiminin genel amaçları ve temel ilkelerine uygun,
Bent
b)
Öğrencilerin yaş ve gelişim düzeylerine uygun,
Bent
c)
Millî, manevi, kültürel, ahlâki ve insani değerlere uygun,
Bent
ç)
Öğrencilerin beden, zihin, ahlâk, ruh ve duygu bakımından dengeli ve sağlıklı bir kişiliğe sahip olmalarını dest
Madde
MADDE 11
(1) Kütüphaneye sağlanan kaynakların ger
Fikra
(1)
Kütüphaneye sağlanan kaynakların ger
Madde
MADDE 12
(1) Her ders yılı sonunda kütüphane kaynakları, kütüphaneci veya görevlendirilen öğretmen tarafından gözden geçirilir ve tespit edilen hususlar raporla okul müdürlüğüne bildirilir. Onarımı ger
Fikra
(1)
Her ders yılı sonunda kütüphane kaynakları, kütüphaneci veya görevlendirilen öğretmen tarafından gözden geçirilir ve tespit edilen hususlar raporla okul müdürlüğüne bildirilir. Onarımı ger
Madde
MADDE 13
(1) Kullanıcı hizmetleri, kütüphane dermesinden öğrenci, öğretmen ve diğer personelin etkili biçimde yararlanmasıyla ilgili işlemlerden oluşur. Danışma hizmetleri
Fikra
(1)
Kullanıcı hizmetleri, kütüphane dermesinden öğrenci, öğretmen ve diğer personelin etkili biçimde yararlanmasıyla ilgili işlemlerden oluşur. Danışma hizmetleri
Madde
MADDE 14
(1) Öğretmen ve öğrencilerin dersleri ile çeşitli konulardaki bilgi ger
Fikra
(1)
Öğretmen ve öğrencilerin dersleri ile çeşitli konulardaki bilgi ger
Madde
MADDE 15
(1) Kütüphaneci veya kütüphaneden sorumlu öğretmen; çalışma takvimi doğrultusunda planlanan etkinliklerde kütüphanecilik kulübü öncülüğünde diğer kulüplerle, rehber, sınıf/şube rehber öğretmenleriyle, zümre başkanlarıyla ve alan öğretmenleriyle iş birliği içinde; a) Her öğretim yılı başında öğrencilere, gruplar hâlinde kütüphanenin danışma kaynakları ile varsa el
Fikra
(1)
Kütüphaneci veya kütüphaneden sorumlu öğretmen; çalışma takvimi doğrultusunda planlanan etkinliklerde kütüphanecilik kulübü öncülüğünde diğer kulüplerle, rehber, sınıf/şube rehber öğretmenleriyle, zümre başkanlarıyla ve alan öğretmenleriyle iş birliği içinde; a) Her öğretim yılı başında öğrencilere, gruplar hâlinde kütüphanenin danışma kaynakları ile varsa el
Bent
a)
Her öğretim yılı başında öğrencilere, gruplar hâlinde kütüphanenin danışma kaynakları ile varsa el
Madde
MADDE 16
(1) Öğrenci ve öğretmen okul kütüphanesinin doğal kullanıcısıdır. Ödünç verme işlemi gerç
Fikra
(1)
Öğrenci ve öğretmen okul kütüphanesinin doğal kullanıcısıdır. Ödünç verme işlemi gerç
Madde
MADDE 17
(1) Ödünç verme servisine üye olmak isteyen öğretmen ve öğrencinin üyelik işlemleri otomasyon sistemi üzerinden yürütülür. Ödünç alma süresi
Fikra
(1)
Ödünç verme servisine üye olmak isteyen öğretmen ve öğrencinin üyelik işlemleri otomasyon sistemi üzerinden yürütülür. Ödünç alma süresi
Madde
MADDE 18
(1) Bir kitabı ödünç alma süresi on beş gündür. Kütüphaneye iadesi yapılmayan kitapların takibi kütüphaneci veya kütüphaneden sorumlu öğretmen tarafından yapılır. Öğrencilerin ve öğretmenlerin okuldan ayrılması sebebiyle otomasyon sistemind
Fikra
(1)
Bir kitabı ödünç alma süresi on beş gündür. Kütüphaneye iadesi yapılmayan kitapların takibi kütüphaneci veya kütüphaneden sorumlu öğretmen tarafından yapılır. Öğrencilerin ve öğretmenlerin okuldan ayrılması sebebiyle otomasyon sistemind
Madde
MADDE 19
(1) Ortaöğretim okul kütüphanelerinde hasara uğratılan veya kaybedilen kaynak ilgili kişiden temin edilir, temin edilememesi hâlinde o günkü piyasa bedeli, hasara uğratan veya kaybeden kişiden alınır. Kaynak bedeli ile mevcudu varsa aynısı yoksa kaybedilenin kaydı siliner
Fikra
(1)
Ortaöğretim okul kütüphanelerinde hasara uğratılan veya kaybedilen kaynak ilgili kişiden temin edilir, temin edilememesi hâlinde o günkü piyasa bedeli, hasara uğratan veya kaybeden kişiden alınır. Kaynak bedeli ile mevcudu varsa aynısı yoksa kaybedilenin kaydı siliner
Madde
MADDE 20
(1) Ödünç kitap almak isteyen üye öğretmen ve öğrenciye kütüphane yöneticisi tarafından kütüphane otomasyon sistemi üzerinden bir kullanıcı kartı düzenlener
Fikra
(1)
Ödünç kitap almak isteyen üye öğretmen ve öğrenciye kütüphane yöneticisi tarafından kütüphane otomasyon sistemi üzerinden bir kullanıcı kartı düzenlener
Madde
MADDE 21
(1) Ödünç verilec
Fikra
(1)
Ödünç verilec
Madde
MADDE 22
(1) Ödünç verilec
Fikra
(1)
Ödünç verilec
Madde
MADDE 23
(1) Kütüphaneden ödünç verilebilmesi için şunlar yapılır: a) Öğrenci, öğretmen kartını kütüphane görevlisine verir. b) Ödünç verilen kitap ve ödünç verme tarihi otomasyon sistemine kaydedilir. c) Kaynak teslim edildiğinde otomasyon sistemi üzerinden iade alınır. Kütüphane çalışma saatleri
Fikra
(1)
Kütüphaneden ödünç verilebilmesi için şunlar yapılır: a) Öğrenci, öğretmen kartını kütüphane görevlisine verir. b) Ödünç verilen kitap ve ödünç verme tarihi otomasyon sistemine kaydedilir. c) Kaynak teslim edildiğinde otomasyon sistemi üzerinden iade alınır. Kütüphane çalışma saatleri
Bent
a)
Öğrenci, öğretmen kartını kütüphane görevlisine verir.
Bent
b)
Ödünç verilen kitap ve ödünç verme tarihi otomasyon sistemine kaydedilir.
Bent
c)
Kaynak teslim edildiğinde otomasyon sistemi üzerinden iade alınır. Kütüphane çalışma saatleri
Madde
MADDE 24
(1) Okul kütüphanelerinin eğitim öğretim ve mesai saatlerinde açık olması esastır. İhtiyaç halinde öğrencilerin projeleri ve ödevleri için okul/kurum müdürlüğünce belirlenec
Fikra
(1)
Okul kütüphanelerinin eğitim öğretim ve mesai saatlerinde açık olması esastır. İhtiyaç halinde öğrencilerin projeleri ve ödevleri için okul/kurum müdürlüğünce belirlenec
Madde
MADDE 25
(1) 22/8/2001 tarihli ve 24501 sayılı Resmî Gazete’de yayımlanan Millî Eğitim Bakanlığı Okul Kütüphaneleri Yönetmeliği
Fikra
(1)
22/8/2001 tarihli ve 24501 sayılı Resmî Gazete’de yayımlanan Millî Eğitim Bakanlığı Okul Kütüphaneleri Yönetmeliği
Madde
MADDE 26
(1) Bu Yönetmelik yayımı tarihinde yürürlüğe girer.
Fikra
(1)
Bu Yönetmelik yayımı tarihinde yürürlüğe girer.
Madde
MADDE 27
(1) Bu Yönetmelik hükümlerini Millî Eğitim Bakanı yürütür.
Fikra
(1)
Bu Yönetmelik hükümlerini Millî Eğitim Bakanı yürütür.
Yururluk
YÜRÜRLÜK
ten kaldırılan yönetmelik MADDE 25- (1) 22/8/2001 tarihli ve 24501 sayılı Resmî Gazete’de yayımlanan Millî Eğitim Bakanlığı Okul Kütüphaneleri Yönetmeliği yürürlükten kaldırılmıştır. Yürürlük MADDE 26- (1) Bu Yönetmelik yayımı tarihinde yürürlüğe girer.
Yurutme
YÜRÜTME
MADDE 27- (1) Bu Yönetmelik hükümlerini Millî Eğitim Bakanı yürütür.
İlişki Ağı Görselleştirmesi
Örnek Görselleştirme
İlişki Listesi
İlişki Bulunamadı
Bu doküman ile ilişkili başka doküman bulunmamaktadır.