Yönetmelikler - Sayı: 39790

Yonetmelik Yönetmelikler 39790 28 Ekim 2022
Genel Bakış
PDF Görüntüle
Yapı (50)
İlişki Ağı (0)
PDF Doküman

PDF Görüntüleyici

Tarayıcınız PDF görüntülemeyi desteklemiyor

PDF İndir
Doküman Yapısı
Madde
MADDE 1
(1) İzmir Tınaztepe Üniversitesi Ağız ve Diş Sağlığı Uygulama ve Araştırma Merkezinin amaçlarına, faaliyet alanlarına, yönetim organlarına, yönetim organlarının görevlerine ve çalışma ş
Fikra
(1)
İzmir Tınaztepe Üniversitesi Ağız ve Diş Sağlığı Uygulama ve Araştırma Merkezinin amaçlarına, faaliyet alanlarına, yönetim organlarına, yönetim organlarının görevlerine ve çalışma ş
Madde
MADDE 2
(1) İzmir Tınaztepe Üniversitesi Ağız ve Diş Sağlığı Uygulama ve Araştırma Merkezinin amaçlarına, faaliyet alanlarına, yönetim organlarına, yönetim organlarının görevlerine ve çalışma ş
Fikra
(1)
İzmir Tınaztepe Üniversitesi Ağız ve Diş Sağlığı Uygulama ve Araştırma Merkezinin amaçlarına, faaliyet alanlarına, yönetim organlarına, yönetim organlarının görevlerine ve çalışma ş
Madde
MADDE 3
(1) 4/11/1981 tarihli ve 2547 sayılı Yüks
Fikra
(1)
4/11/1981 tarihli ve 2547 sayılı Yüks
Madde
MADDE 4
(1) Bu Yönetmelikte geçen; a) Danışma Kurulu: Merkezin Danışma Kurulunu, b) D
Fikra
(1)
Bu Yönetmelikte geçen; a) Danışma Kurulu: Merkezin Danışma Kurulunu, b) D
Bent
a)
Danışma Kurulu: Merkezin Danışma Kurulunu,
Madde
MADDE 5
(1) Merkezin amaçları şunlardır: a) Üniversitenin faaliyet gösterdiği ilgili alanlarda eğitim ve öğretim hizmetleri verm
Fikra
(1)
Merkezin amaçları şunlardır: a) Üniversitenin faaliyet gösterdiği ilgili alanlarda eğitim ve öğretim hizmetleri verm
Bent
a)
Üniversitenin faaliyet gösterdiği ilgili alanlarda eğitim ve öğretim hizmetleri verm
Madde
MADDE 6
(1) Merkezin faaliyet alanları şunlardır: a) Ağız ve diş sağlığı ile ilgili alanlarda. 5 inci
Fikra
(1)
Merkezin faaliyet alanları şunlardır: a) Ağız ve diş sağlığı ile ilgili alanlarda. 5 inci
Bent
a)
Ağız ve diş sağlığı ile ilgili alanlarda. 5 inci
Madde
MADDE 7
(1) Merkezin yönetim organları şunlardır: a) Müdür (Başh
Fikra
(1)
Merkezin yönetim organları şunlardır: a) Müdür (Başh
Bent
a)
Müdür (Başh
Madde
MADDE 8
(1) Müdür (Başh
Fikra
(1)
Müdür (Başh
Madde
MADDE 9
(1) Müdür (Başh
Fikra
(1)
Müdür (Başh
Madde
MADDE 10
(1) Yönetim Kurulu D
Fikra
(1)
Yönetim Kurulu D
Madde
MADDE 11
(1) Yönetim Kurulunun görevleri şunlardır: a) Merkezin çalışmalarıyla ilgili plan ve programların hazırlanmasını ve uygulanmasını sağlamak. b) Merkezin faaliyette bulunan kliniklerinin ve laboratuvar ...
Fikra
(1)
Yönetim Kurulunun görevleri şunlardır: a) Merkezin çalışmalarıyla ilgili plan ve programların hazırlanmasını ve uygulanmasını sağlamak. b) Merkezin faaliyette bulunan kliniklerinin ve laboratuvar biri...
Bent
a)
Merkezin çalışmalarıyla ilgili plan ve programların hazırlanmasını ve uygulanmasını sağlamak.
Bent
b)
Merkezin faaliyette bulunan kliniklerinin ve laboratuvar birimlerinin, idari ünitelerin, ortak kullanım sahalarının ve yeni kurulan ünitelerin etkin çalışması için yerleşim planlarını yapmak ve koordi...
Bent
c)
Müdür (Başh
Madde
MADDE 12
(1) Merkezin faaliyetlerinin geliştirilmesi amacı ile Danışma Kurulu oluşturulabilir. (2) Danışma Kurulu; D
Fikra
(1)
Merkezin faaliyetlerinin geliştirilmesi amacı ile Danışma Kurulu oluşturulabilir.
Fikra
(2)
Danışma Kurulu; D
Madde
MADDE 13
(1) Tıbbi Dir
Fikra
(1)
Tıbbi Dir
Madde
MADDE 14
(1) Tıbbi Dir
Fikra
(1)
Tıbbi Dir
Madde
MADDE 15
(1) İdari Dir
Fikra
(1)
İdari Dir
Madde
MADDE 16
(1) İdari Dir
Fikra
(1)
İdari Dir
Madde
MADDE 17
(1) Bu Yönetmelikte hüküm bulunmayan hallerde, ilgili mevzuat hükümleri ve Senato kararları uygulanır. Merkez ünitelerinin ve bağlı birimlerinin çalışma usul ve esasları
Fikra
(1)
Bu Yönetmelikte hüküm bulunmayan hallerde, ilgili mevzuat hükümleri ve Senato kararları uygulanır. Merkez ünitelerinin ve bağlı birimlerinin çalışma usul ve esasları
Madde
MADDE 18
(1) Merkezde ve bağlı birimlerde bulunan ameliyathane, servis, poliklinik veya laboratuvar hizmetleri ile Merkezin idari işlerinde görevli olanlar, yürüttükleri hizmetler açısından Müdür (Başh
Fikra
(1)
Merkezde ve bağlı birimlerde bulunan ameliyathane, servis, poliklinik veya laboratuvar hizmetleri ile Merkezin idari işlerinde görevli olanlar, yürüttükleri hizmetler açısından Müdür (Başh
Madde
MADDE 19
(1) Bu Yönetmelik yayımı tarihinde yürürlüğe girer.
Fikra
(1)
Bu Yönetmelik yayımı tarihinde yürürlüğe girer.
Madde
MADDE 20
(1) Bu Yönetmelik hükümlerini İzmir Tınaztepe Üniversitesi R
Fikra
(1)
Bu Yönetmelik hükümlerini İzmir Tınaztepe Üniversitesi R
Yururluk
YÜRÜRLÜK
teki mevzuata uygun olarak hastane hizmetlerini yürütür ve temsil eder. Yılda en az dört defa olmak üzere Dekana rapor sunar. b) Merkezin verimli çalışması için gerekli tedbirleri alır ve gerekli düze...
Yurutme
YÜRÜTME
MADDE 20- (1) Bu Yönetmelik hükümlerini İzmir Tınaztepe Üniversitesi R
PDF Tam Görünüm Yeni Sekmede Aç
Tam Yapı Görünümü (50 madde)
Madde
MADDE 1
(1) İzmir Tınaztepe Üniversitesi Ağız ve Diş Sağlığı Uygulama ve Araştırma Merkezinin amaçlarına, faaliyet alanlarına, yönetim organlarına, yönetim organlarının görevlerine ve çalışma ş
Fikra
(1)
İzmir Tınaztepe Üniversitesi Ağız ve Diş Sağlığı Uygulama ve Araştırma Merkezinin amaçlarına, faaliyet alanlarına, yönetim organlarına, yönetim organlarının görevlerine ve çalışma ş
Madde
MADDE 2
(1) İzmir Tınaztepe Üniversitesi Ağız ve Diş Sağlığı Uygulama ve Araştırma Merkezinin amaçlarına, faaliyet alanlarına, yönetim organlarına, yönetim organlarının görevlerine ve çalışma ş
Fikra
(1)
İzmir Tınaztepe Üniversitesi Ağız ve Diş Sağlığı Uygulama ve Araştırma Merkezinin amaçlarına, faaliyet alanlarına, yönetim organlarına, yönetim organlarının görevlerine ve çalışma ş
Madde
MADDE 3
(1) 4/11/1981 tarihli ve 2547 sayılı Yüks
Fikra
(1)
4/11/1981 tarihli ve 2547 sayılı Yüks
Madde
MADDE 4
(1) Bu Yönetmelikte geçen; a) Danışma Kurulu: Merkezin Danışma Kurulunu, b) D
Fikra
(1)
Bu Yönetmelikte geçen; a) Danışma Kurulu: Merkezin Danışma Kurulunu, b) D
Bent
a)
Danışma Kurulu: Merkezin Danışma Kurulunu,
Madde
MADDE 5
(1) Merkezin amaçları şunlardır: a) Üniversitenin faaliyet gösterdiği ilgili alanlarda eğitim ve öğretim hizmetleri verm
Fikra
(1)
Merkezin amaçları şunlardır: a) Üniversitenin faaliyet gösterdiği ilgili alanlarda eğitim ve öğretim hizmetleri verm
Bent
a)
Üniversitenin faaliyet gösterdiği ilgili alanlarda eğitim ve öğretim hizmetleri verm
Madde
MADDE 6
(1) Merkezin faaliyet alanları şunlardır: a) Ağız ve diş sağlığı ile ilgili alanlarda. 5 inci
Fikra
(1)
Merkezin faaliyet alanları şunlardır: a) Ağız ve diş sağlığı ile ilgili alanlarda. 5 inci
Bent
a)
Ağız ve diş sağlığı ile ilgili alanlarda. 5 inci
Madde
MADDE 7
(1) Merkezin yönetim organları şunlardır: a) Müdür (Başh
Fikra
(1)
Merkezin yönetim organları şunlardır: a) Müdür (Başh
Bent
a)
Müdür (Başh
Madde
MADDE 8
(1) Müdür (Başh
Fikra
(1)
Müdür (Başh
Madde
MADDE 9
(1) Müdür (Başh
Fikra
(1)
Müdür (Başh
Madde
MADDE 10
(1) Yönetim Kurulu D
Fikra
(1)
Yönetim Kurulu D
Madde
MADDE 11
(1) Yönetim Kurulunun görevleri şunlardır: a) Merkezin çalışmalarıyla ilgili plan ve programların hazırlanmasını ve uygulanmasını sağlamak. b) Merkezin faaliyette bulunan kliniklerinin ve laboratuvar birimlerinin, idari ünitelerin, ortak kullanım sahalarının ve yeni kurulan ünitelerin etkin çalışması için yerleşim planlarını yapmak ve koordinasyonunu sağlamak. c) Müdür (Başh
Fikra
(1)
Yönetim Kurulunun görevleri şunlardır: a) Merkezin çalışmalarıyla ilgili plan ve programların hazırlanmasını ve uygulanmasını sağlamak. b) Merkezin faaliyette bulunan kliniklerinin ve laboratuvar birimlerinin, idari ünitelerin, ortak kullanım sahalarının ve yeni kurulan ünitelerin etkin çalışması için yerleşim planlarını yapmak ve koordinasyonunu sağlamak. c) Müdür (Başh
Bent
a)
Merkezin çalışmalarıyla ilgili plan ve programların hazırlanmasını ve uygulanmasını sağlamak.
Bent
b)
Merkezin faaliyette bulunan kliniklerinin ve laboratuvar birimlerinin, idari ünitelerin, ortak kullanım sahalarının ve yeni kurulan ünitelerin etkin çalışması için yerleşim planlarını yapmak ve koordinasyonunu sağlamak.
Bent
c)
Müdür (Başh
Madde
MADDE 12
(1) Merkezin faaliyetlerinin geliştirilmesi amacı ile Danışma Kurulu oluşturulabilir. (2) Danışma Kurulu; D
Fikra
(1)
Merkezin faaliyetlerinin geliştirilmesi amacı ile Danışma Kurulu oluşturulabilir.
Fikra
(2)
Danışma Kurulu; D
Madde
MADDE 13
(1) Tıbbi Dir
Fikra
(1)
Tıbbi Dir
Madde
MADDE 14
(1) Tıbbi Dir
Fikra
(1)
Tıbbi Dir
Madde
MADDE 15
(1) İdari Dir
Fikra
(1)
İdari Dir
Madde
MADDE 16
(1) İdari Dir
Fikra
(1)
İdari Dir
Madde
MADDE 17
(1) Bu Yönetmelikte hüküm bulunmayan hallerde, ilgili mevzuat hükümleri ve Senato kararları uygulanır. Merkez ünitelerinin ve bağlı birimlerinin çalışma usul ve esasları
Fikra
(1)
Bu Yönetmelikte hüküm bulunmayan hallerde, ilgili mevzuat hükümleri ve Senato kararları uygulanır. Merkez ünitelerinin ve bağlı birimlerinin çalışma usul ve esasları
Madde
MADDE 18
(1) Merkezde ve bağlı birimlerde bulunan ameliyathane, servis, poliklinik veya laboratuvar hizmetleri ile Merkezin idari işlerinde görevli olanlar, yürüttükleri hizmetler açısından Müdür (Başh
Fikra
(1)
Merkezde ve bağlı birimlerde bulunan ameliyathane, servis, poliklinik veya laboratuvar hizmetleri ile Merkezin idari işlerinde görevli olanlar, yürüttükleri hizmetler açısından Müdür (Başh
Madde
MADDE 19
(1) Bu Yönetmelik yayımı tarihinde yürürlüğe girer.
Fikra
(1)
Bu Yönetmelik yayımı tarihinde yürürlüğe girer.
Madde
MADDE 20
(1) Bu Yönetmelik hükümlerini İzmir Tınaztepe Üniversitesi R
Fikra
(1)
Bu Yönetmelik hükümlerini İzmir Tınaztepe Üniversitesi R
Yururluk
YÜRÜRLÜK
teki mevzuata uygun olarak hastane hizmetlerini yürütür ve temsil eder. Yılda en az dört defa olmak üzere Dekana rapor sunar. b) Merkezin verimli çalışması için gerekli tedbirleri alır ve gerekli düzenlemeleri yapar. Yılda en az dört defa olmak üzere Dekana rapor sunar. c) Merkezin çalışmalarının düzenli olarak yürütülmesini ve geliştirilmesini sağlar. Yılda en az dört defa olmak üzere Dekana rapor sunar. ç) Anabilim/bilim dalı hizmetlerinin gelir-gider dengesine göre performanslarını tespit eder ve bütçe, kadro ihtiyaçları ile ilgili önerilerini gerekçesi ile birlikte hazırlayarak Yönetim Kuruluna sunar. d) İlgili mevzuat hükümlerine uygun olarak mal ve hizmet satın alınmasını sağlar. e) Hizmet satın alma yolu ile yapılan sözleşmelerin uygulanmasını ve denetimini sağlar. f) Görevini, kalite yönetim sistem politikası, hedefleri ve işlemlerine uygun olarak yürütür. g) Merkezin yıllık faaliyet raporunu ve bir sonraki yıla ait çalışma programını hazırlar ve Yönetim Kuruluna sunar. ğ) Fakülteye bağlı Enfeksiyon Kontrol Komisyonunun aldığı kararların işleyişini sağlar. h) Merkez çalışmalarının gerektirdiği görevlendirmeleri yapar. ı) İlgili mevzuat hükümlerinin verdiği diğer görev ve sorumlulukları yerine getirir. Yönetim Kurulu MADDE 10- (1) Yönetim Kurulu Dekan, dekan yardımcıları, Müdür (Başhekim) ve Fakültede devamlı statüde görev yapan öğretim üyeleri arasından Dekanın önerisi üzerine Rektör tarafından görevlendirilen üç öğretim üyesinden oluşur. Yönetim Kurulu üyelerinin görev süreleri üç yıldır. (2) Yönetim Kuruluna Dekan, olmadığı hallerde ise Müdür (Başhekim) başkanlık eder. Dekanın görevi sona erdiğinde, Yönetim Kurulu üyelerinin görevi de kendiliğinden sona erer. (3) Yönetim Kurulu, salt çoğunlukla toplanır ve kararlar oy çokluğu ile alınır. Oyların eşitliği durumunda başkanın oyu yönünde karar alınmış sayılır. (4) Yönetim Kurulu raportörlüğünü fakülte sekreteri yürütür. Yönetim Kurulunun görevleri MADDE 11- (1) Yönetim Kurulunun görevleri şunlardır: a) Merkezin çalışmalarıyla ilgili plan ve programların hazırlanmasını ve uygulanmasını sağlamak. b) Merkezin faaliyette bulunan kliniklerinin ve laboratuvar birimlerinin, idari ünitelerin, ortak kullanım sahalarının ve yeni kurulan ünitelerin etkin çalışması için yerleşim planlarını yapmak ve koordinasyonunu sağlamak. c) Müdür (Başhekim) tarafından hazırlanan çalışma raporlarını ve istatistiki verileri değerlendirmek ve gerektiğinde Merkezin faaliyetlerinin geliştirilmesi ve iyileştirilmesi için önerilerde bulunmak. ç) Merkezin daha iyi sağlık hizmeti verebilmesi için gerekli olan birimleri, klinikleri, laboratuvarları, hastalara yönelik tanı ve tedavi üniteleri ile eğitim birimlerini kurmak ve bu birimlerin yönetim esaslarını ilgili birimlerle iş birliği içinde hazırlamak. d) Merkezin kadro ve mali kaynaklarını inceleyerek bütçe tasarısı hakkında görüş hazırlamak. e) İlgili mevzuat hükümlerine göre kendisine verilen diğer görevleri yapmak. f) Merkezin kadro ve mali kaynaklarını, performansa dayalı olarak inceleyerek gerekli kararları almak ve her yılsonunda birimlerin hizmet performanslarını inceleyerek ertesi yıl için tasarruf ve/veya teşvik yönünde tedbirler almak. g) Müdür (Başhekim)’ün Merkezin yönetimi ile ilgili önerdiği bütün işleri değerlendirerek karar almak. Danışma Kurulu ve görevleri MADDE 12- (1) Merkezin faaliyetlerinin geliştirilmesi amacı ile Danışma Kurulu oluşturulabilir. (2) Danışma Kurulu; Dekanın başkanlığında, Müdür (Başhekim), Tıbbi ve İdari Direktör, anabilim dalı başkanları, diş hekimliği doktora/uzmanlık öğrencileri ve araştırma görevlileri arasından Rektör tarafından görevlendirilen bir temsilci ve Müdür (Başhekim)’ün daveti halinde Diş Hekimleri Odası temsilcisi olmak üzere en fazla 10 üyeden oluşur. (3) Danışma Kurulu üyeleri, bir yıl için görevlendirilir, görev süresi biten üye yeniden görevlendirilebilir. (4) Danışma Kurulu, gerekli olduğu takdirde, Dekanın çağrısı ile salt çoğunlukla toplanarak, her kesimden gelen eleştiri ve önerileri değerlendirir ve bunlar arasından Merkezin amaçlarına uygun ve Merkezin hizmetleri açısından yararlı bulunan tavsiye niteliğindeki görüş ve önerilerde bulunarak prensip kararları alır. (5) Kararlar oy çokluğu ile alınır ve oyların eşitliği durumunda başkanın oyu yönünde karar alınmış sayılır. Davet üzerine gelen birim/ünite sorumlularının oy hakkı yoktur. (6) Rektör, ihtiyaç halinde Danışma Kurulunu toplantıya çağırabilir. (7) Danışma Kurulunun raportörlüğünü fakülte sekreteri yapar. DÖRDÜNCÜ BÖLÜM Çeşitli ve Son Hükümler Hüküm Bulunmayan Haller Tıbbi Direktör MADDE 13- (1) Tıbbi Direktör, Fakültede devamlı statüde görev yapan öğretim elemanları arasından Dekanın ve Müdür (Başhekim)’ün önerisi üzerine Rektör tarafından iki yıllık bir süre için görevlendirilir. Görev süresi biten Tıbbi Direktör yeniden görevlendirilebilir. Tıbbi Direktör gerektiğinde Dekanın ve Müdür (Başhekim)’ün teklifi üzerine, Rektörün onayı ile bir yıllık süre dolmadan da görevinden alınabilir. Tıbbi Direktöre görevi başında olmadığı zaman Merkez bünyesinde kendisinin belirleyeceği bir hekim vekalet eder. Tıbbi Direktörün görevleri MADDE 14- (1) Tıbbi Direktörün görevleri şunlardır: a) Tıbbi hizmetlerin politika, prosedür ve standartlarının oluşturulmasına ve uygulamaya geçirilmesine yönelik çalışmalar yapmak. b) Tıbbi hizmetlerin hedef ve stratejilerini oluşturmak ve gerekli planlama, koordinasyon ve bilgilendirmeyi gerçekleştirmek. c) Bilimsel veriler, klinik rehberler ve Merkezin amaçları doğrultusunda sunulan tıbbi hizmetlerin performansını izleyerek yönlendirmek. ç) Sunulan sağlık hizmetlerinin altyapısının oluşturulmasına ve teknolojik ihtiyaçlarının karşılanmasına katkı sağlamak. d) Merkez bünyesinde ve Merkeze bağlı birimlerde tıbbi hizmetlerin kalitesinin sürekli geliştirilmesine katkı sağlamak. e) Hizmetin gerekleri doğrultusunda sağlık personelinin sevk ve idaresini sağlamak. f) Merkez ile ilgili kendisine verilen diğer görevleri yapmak. İdari Direktör MADDE 15- (1) İdari Direktör; sağlık sektöründe deneyimli kişiler arasından, Dekanın ve Müdürün (Başhekim) önerisi üzerine Rektör tarafından iki yıllık bir süre için görevlendirilir. Görev süresi biten İdari Direktör yeniden görevlendirilebilir. İdari Direktör, gerektiğinde Dekanın ve Müdürün (Başhekim) teklifi üzerine, Rektörün onayı ile iki yıllık süre dolmadan da görevinden alınabilir. İdari Direktör görevi başında olmadığı zaman Merkez bünyesinde kendisinin belirleyeceği bir idari personel vekâlet eder. İdari Direktörün görevleri MADDE 16- (1) İdari Direktörün görevleri şunlardır: a) Merkezin ve merkeze bağlı kısa orta ve uzun vadeli amaçların gerçekleştirilmesini sağlamak. b) Merkezin klinik, ameliyathane, hasta kabul ve taburcu, tıbbi dokümantasyon ve arşiv, teşhis, tedavi, bakım ve diğer sağlık, idari, teknik destek hizmetleri birimlerinin, Merkezin amaç ve hedefleri doğrultusunda düzenli ve uyumlu, etkin, sürekli ve verimli biçimde çalışmasını sağlamak ve bunun için gerekli fiziki şartların oluşturulması, personel ihtiyacının tespiti ve giderilmesi için gerekli planlama, koordinasyon ve denetimi sağlamak ve hizmet içi eğitim alt yapı imkânlarını oluşturmak. c) Merkeze bağlı idari, sağlık ve teknik olmak üzere tüm Merkez personelinin yönetim, Koordinasyon, denetim ve genel gözetimini yapmak. ç) Merkezin mesai sonrası çalışma, nöbet ve yönetim hizmetleri ile ilgili düzenlemeleri belirlemek ve uygulanmasını sağlamak. d) Merkez hizmetlerinin yürütülmesi için gerekli her türlü cari mal ve hizmet alımı ile cihaz, diğer demirbaş ve sarf malzeme temin ve bakım-onarım ihtiyacı ile bina bakım-onarım ihtiyacının tespiti, zamanında temin edilmesi ve yapılması için gerekli tedbirleri almak, koordinasyonu sağlamak ve girişimde bulunmak. e) Merkeze alınacak her türlü cari mal ve demirbaş malzemenin ilgili mevzuat hükümleri çerçevesinde giriş ve çıkış, yıl sonu devir ve kayıttan düşüm işlemlerinin yapılması ile kurulacak muayene kabul komisyonlarının görev ve işlemlerini izlemek. f) İlgili mevzuat hükümlerine uygun olarak mal ve hizmet satın alınmasını, hizmet satın alma yolu ile yapılan sözleşmeleri hazırlamak uygulanmasını ve denetimini sağlamak. g) Merkez ile ilgili kendisine verilen diğer görevleri yapmak. Hüküm bulunmayan haller MADDE 17- (1) Bu Yönetmelikte hüküm bulunmayan hallerde, ilgili mevzuat hükümleri ve Senato kararları uygulanır. Merkez ünitelerinin ve bağlı birimlerinin çalışma usul ve esasları MADDE 18- (1) Merkezde ve bağlı birimlerde bulunan ameliyathane, servis, poliklinik veya laboratuvar hizmetleri ile Merkezin idari işlerinde görevli olanlar, yürüttükleri hizmetler açısından Müdür (Başhekim), Tıbbi Direktör ve İdari Direktöre karşı sorumludur. (2) Merkezde verimlilik ve hizmet kalitesinin arttırılması, hizmet kontrolünün sağlanması ve değerlendirilmesi amacıyla proje grubu, kurul, komisyon ve komite ya da bağlı birimler oluşturulabilir. Yürürlük MADDE 19- (1) Bu Yönetmelik yayımı tarihinde yürürlüğe girer.
Yurutme
YÜRÜTME
MADDE 20- (1) Bu Yönetmelik hükümlerini İzmir Tınaztepe Üniversitesi R
İlişki Ağı Görselleştirmesi
Örnek Görselleştirme
İlişki Listesi
İlişki Bulunamadı

Bu doküman ile ilişkili başka doküman bulunmamaktadır.