Yönetmelikler - Sayı: 40955

Yonetmelik Yönetmelikler 40955 07 Eylül 2024
Genel Bakış
PDF Görüntüle
Yapı (97)
İlişki Ağı (0)
PDF Doküman

PDF Görüntüleyici

Tarayıcınız PDF görüntülemeyi desteklemiyor

PDF İndir
Doküman Yapısı
Madde
MADDE 1
(1) Bu Yönetmeliğin amacı; Haliç Üniversitesinde yürütülen yüks
Fikra
(1)
Bu Yönetmeliğin amacı; Haliç Üniversitesinde yürütülen yüks
Madde
MADDE 2
(1) Bu Yönetmelik; Haliç Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsüne kayıtlı öğrencilerin eğitim-öğretim ve sınav esaslarına ilişkin hükümleri kapsar. Dayanak
Fikra
(1)
Bu Yönetmelik; Haliç Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsüne kayıtlı öğrencilerin eğitim-öğretim ve sınav esaslarına ilişkin hükümleri kapsar. Dayanak
Madde
MADDE 3
(1) Bu Yönetmelik; 4/11/1981 tarihli ve 2547 sayılı Yüks
Fikra
(1)
Bu Yönetmelik; 4/11/1981 tarihli ve 2547 sayılı Yüks
Madde
MADDE 4
(1) Bu Yönetmelikte geçen; a) Akademik takvim: Lisansüstü eğitimlerde yarıyıl, yaz dönemi, yeterlik ve benzeri tarihleri içerec
Fikra
(1)
Bu Yönetmelikte geçen; a) Akademik takvim: Lisansüstü eğitimlerde yarıyıl, yaz dönemi, yeterlik ve benzeri tarihleri içerec
Bent
a)
Akademik takvim: Lisansüstü eğitimlerde yarıyıl, yaz dönemi, yeterlik ve benzeri tarihleri içerec
Madde
MADDE 7
(1) Tezli yüks
Fikra
(1)
Tezli yüks
Madde
MADDE 8
(1) Tezli yüks
Fikra
(1)
Tezli yüks
Madde
MADDE 9
(1) Tez danışmanı atanmasına ilişkin hususlar aşağıdaki ş
Fikra
(1)
Tez danışmanı atanmasına ilişkin hususlar aşağıdaki ş
Madde
MADDE 11
(1) Tezli yüks
Fikra
(1)
Tezli yüks
Madde
MADDE 12
(1) Tezsiz yüks
Fikra
(1)
Tezsiz yüks
Madde
MADDE 13
(1) Tezsiz yüks
Fikra
(1)
Tezsiz yüks
Madde
MADDE 14
(1) Tezsiz yüks
Fikra
(1)
Tezsiz yüks
Madde
MADDE 15
(1) Tezsiz yüks
Fikra
(1)
Tezsiz yüks
Madde
MADDE 16
(1) Doktora programı, öğrenciye bağımsız araştırma yapma, bilimsel problemleri, verileri geniş ve derin bir bakış açısı ile irdeleyer
Fikra
(1)
Doktora programı, öğrenciye bağımsız araştırma yapma, bilimsel problemleri, verileri geniş ve derin bir bakış açısı ile irdeleyer
Madde
MADDE 17
(1) Doktora programına başvurabilm
Fikra
(1)
Doktora programına başvurabilm
Madde
MADDE 18
(1) Doktora programı, bilimsel hazırlıkta geçen süre hariç, tezli yüks
Fikra
(1)
Doktora programı, bilimsel hazırlıkta geçen süre hariç, tezli yüks
Madde
MADDE 19
(1) Başkanlık her öğrenci için Üniversite kadrosunda bulunan bir tez danışmanını ve danışmanla öğrencinin birlikte belirleyeceği tez konusu ile tez adını Enstitüye önerir. Tez danışmanı, tez önerisi v...
Fikra
(1)
Başkanlık her öğrenci için Üniversite kadrosunda bulunan bir tez danışmanını ve danışmanla öğrencinin birlikte belirleyeceği tez konusu ile tez adını Enstitüye önerir. Tez danışmanı, tez önerisi ve te...
Fikra
(2)
Tez danışmanı, Senato tarafından belirlenen niteliklere sahip öğretim üyeleri arasından seçilir. Üniversitede belirlenen niteliklere sahip öğretim üyesi bulunmaması halinde, Senato tarafından belirlen...
Madde
MADDE 20
(1) Yeterlik sınavı; kredili derslerini, bilimsel araştırma t
Fikra
(1)
Yeterlik sınavı; kredili derslerini, bilimsel araştırma t
Madde
MADDE 21
(1) Yeterlik sınavında başarılı bulunan öğrenci için ilgili başkanlığın önerisi ve Enstitü Yönetim Kurulunun onayı ile bir ay içinde bir tez izleme komitesi oluşturulur. (2) Tez izleme komitesi üç öğr...
Fikra
(1)
Yeterlik sınavında başarılı bulunan öğrenci için ilgili başkanlığın önerisi ve Enstitü Yönetim Kurulunun onayı ile bir ay içinde bir tez izleme komitesi oluşturulur.
Fikra
(2)
Tez izleme komitesi üç öğretim üyesinden oluşur. Komitede; tez danışmanı, ilgili anabilim/anasanat dalından bir kişi ve Enstitünün ilgili anabilim/anasanat dalı dışından bir üye yer alır. İkinci tez d...
Fikra
(3)
Tez izleme komitesinin kurulmasından sonraki dönemlerde, başkanlığın önerisi ve Enstitü Yönetim Kurulunun onayı ile üyelerde değişiklik yapılabilir. Tez önerisi savunması
Madde
MADDE 22
(1) Doktora yeterlik sınavını başarı ile tamamlayan öğrenci; en geç altı ay içinde, yapacağı araştırmanın amacını, yöntemini ve çalışma planını kapsayan tez önerisini tez izleme komitesi önünde sözlü ...
Fikra
(1)
Doktora yeterlik sınavını başarı ile tamamlayan öğrenci; en geç altı ay içinde, yapacağı araştırmanın amacını, yöntemini ve çalışma planını kapsayan tez önerisini tez izleme komitesi önünde sözlü olar...
Fikra
(2)
Tez izleme komitesi, öğrencinin sunduğu tez önerisinin kabul, düzeltme veya reddedileceğine salt çoğunlukla karar verir. Düzeltme için bir ay süre verilir. Bu süre sonunda kabul veya ret yönünde salt ...
Fikra
(3)
Tez önerisi reddedilen öğrenci, yeni bir danışman ve/veya tez konusu seçme hakkına sahiptir. Bu durumda yeni bir tez izleme komitesi atanabilir. Programa aynı danışmanla devam etm
Madde
MADDE 23
(1) Öğrencinin tezinin sonuçlanabilmesi için en az üç tez izleme komitesi raporu sunulması ger
Fikra
(1)
Öğrencinin tezinin sonuçlanabilmesi için en az üç tez izleme komitesi raporu sunulması ger
Madde
MADDE 24
(1) Tez sınavında başarılı olmak ve Senato tarafından belirlenen mezuniyet için ger
Fikra
(1)
Tez sınavında başarılı olmak ve Senato tarafından belirlenen mezuniyet için ger
Madde
MADDE 25
(1) Sanatta yeterlik programı; özgün bir sanat eserinin ortaya konulmasını, müzik ve sahne sanatlarında ise; üstün bir uygulama ve yaratıcılığı amaçlayan, doktora eşdeğeri bir yüks
Fikra
(1)
Sanatta yeterlik programı; özgün bir sanat eserinin ortaya konulmasını, müzik ve sahne sanatlarında ise; üstün bir uygulama ve yaratıcılığı amaçlayan, doktora eşdeğeri bir yüks
Madde
MADDE 26
(1) Sanatta yeterlik çalışmasına başvurabilm
Fikra
(1)
Sanatta yeterlik çalışmasına başvurabilm
Madde
MADDE 27
(1) Sanatta yeterlik programı, bilimsel hazırlıkta geçen süre hariç, tezli yüks
Fikra
(1)
Sanatta yeterlik programı, bilimsel hazırlıkta geçen süre hariç, tezli yüks
Madde
MADDE 28
(1) Başkanlık, her öğrenci için; ders ve uygulama seçimi, tez, sergi, proje, resital, konser, temsil gibi çalışmaların yürütülmesi için Üniversite kadrosunda bulunan bir danışman ve danışman ile öğren...
Fikra
(1)
Başkanlık, her öğrenci için; ders ve uygulama seçimi, tez, sergi, proje, resital, konser, temsil gibi çalışmaların yürütülmesi için Üniversite kadrosunda bulunan bir danışman ve danışman ile öğrencini...
Fikra
(2)
Tez danışmanı, Senato tarafından belirlenen niteliklere sahip öğretim üyeleri ile doktora/sanatta yeterlik derecesine sahip öğretim görevlileri arasından seçilir. Üniversitede belirlenen niteliklere s...
Madde
MADDE 29
(1) Yeterlik sınavı; kredili derslerini, bilimsel araştırma t
Fikra
(1)
Yeterlik sınavı; kredili derslerini, bilimsel araştırma t
Madde
MADDE 30
(1) Yeterlik sınavında başarılı bulunan öğrenci için ilgili başkanlığın önerisi ve Enstitü Yönetim Kurulunun onayı ile bir ay içinde bir tez izleme komitesi oluşturulur. (2) Tez izleme komitesi üç öğr...
Fikra
(1)
Yeterlik sınavında başarılı bulunan öğrenci için ilgili başkanlığın önerisi ve Enstitü Yönetim Kurulunun onayı ile bir ay içinde bir tez izleme komitesi oluşturulur.
Fikra
(2)
Tez izleme komitesi üç öğretim üyesinden oluşur. Komitede, tez danışmanından başka enstitü anabilim/anasanat dalı içinden ve dışından birer üye yer alır. İkinci tez danışmanının atanması durumunda, ik...
Fikra
(3)
Tez izleme komitesinin kurulmasından sonraki dönemlerde, başkanlığın önerisi ve Enstitü Yönetim Kurulunun onayı ile üyelerde değişiklik yapılabilir. Tez önerisi savunması
Madde
MADDE 31
(1) Sanatta yeterlik, yeterlik sınavını başarı ile tamamlayan öğrenci; en geç altı ay içinde, yapacağı çalışmanın amacını, yöntemini ve çalışma planını kapsayan tez önerisini tez izleme komitesi önünd...
Fikra
(1)
Sanatta yeterlik, yeterlik sınavını başarı ile tamamlayan öğrenci; en geç altı ay içinde, yapacağı çalışmanın amacını, yöntemini ve çalışma planını kapsayan tez önerisini tez izleme komitesi önünde sö...
Fikra
(2)
Tez izleme komitesi, öğrencinin sunduğu tez önerisinin kabul, düzeltme veya reddedileceğine salt çoğunlukla karar verir. Düzeltme için bir ay süre verilir. Bu süre sonunda kabul veya ret yönünde salt ...
Fikra
(3)
Tez önerisi reddedilen öğrenci, yeni bir danışman ve/veya tez konusu seçme hakkına sahiptir. Bu durumda yeni bir tez izleme komitesi atanabilir. Programa aynı danışmanla devam etm
Madde
MADDE 32
(1) Öğrencinin tezinin sonuçlanabilmesi için en az üç tez izleme komitesi raporu sunulması ger
Fikra
(1)
Öğrencinin tezinin sonuçlanabilmesi için en az üç tez izleme komitesi raporu sunulması ger
Madde
MADDE 33
(1) Tez sınavında başarılı olmak ve Senato tarafından belirlenen mezuniyet için ger
Fikra
(1)
Tez sınavında başarılı olmak ve Senato tarafından belirlenen mezuniyet için ger
Madde
MADDE 34
(1) Lisansüstü programlara kabul edilen öğrencilerden, lisans veya yüks
Fikra
(1)
Lisansüstü programlara kabul edilen öğrencilerden, lisans veya yüks
Madde
MADDE 35
(1) Herhangi bir yüks
Fikra
(1)
Herhangi bir yüks
Madde
MADDE 36
(1) Yatay geçiş yoluyla öğrenci kabulü aşağıdaki esaslara göre yapılır: a) Yatay geçiş kontenjanları; anabilim/anasanat dalı kurulunun önerisi, Enstitü Yönetim Kurulunun kararı ve Senatonun onayından ...
Fikra
(1)
Yatay geçiş yoluyla öğrenci kabulü aşağıdaki esaslara göre yapılır: a) Yatay geçiş kontenjanları; anabilim/anasanat dalı kurulunun önerisi, Enstitü Yönetim Kurulunun kararı ve Senatonun onayından sonr...
Bent
a)
Yatay geçiş kontenjanları; anabilim/anasanat dalı kurulunun önerisi, Enstitü Yönetim Kurulunun kararı ve Senatonun onayından sonra, Enstitü tarafından Üniversitenin internet sayfasında ilan edilir.
Bent
b)
Yatay geçiş başvurusunun, ilan edilen kontenjandan fazla olması halinde, öğrencilerin öğrenim gördüğü lisansüstü programa kabulünde esas alınan ALES puanının %50’si ile lisans mezuniyet notunun yüzlük...
Madde
MADDE 37
(1) Lisansüstü programlara kabul edilen öğrencilerin kayıtlarının kesinleştirilmesi işlemi, akademik takvimde belirtilen tarihler arasında gerç
Fikra
(1)
Lisansüstü programlara kabul edilen öğrencilerin kayıtlarının kesinleştirilmesi işlemi, akademik takvimde belirtilen tarihler arasında gerç
Madde
MADDE 38
(1) Lisansüstü eğitim-öğretim, ücrete tabidir. Yıllık öğrenim ücretleri; her yıl, R
Fikra
(1)
Lisansüstü eğitim-öğretim, ücrete tabidir. Yıllık öğrenim ücretleri; her yıl, R
Madde
MADDE 39
(1) Enstitü anabilim/anasanat dallarındaki lisansüstü öğretim planları; lisansüstü programdan mezun olunabilmesi için alınması ger
Fikra
(1)
Enstitü anabilim/anasanat dallarındaki lisansüstü öğretim planları; lisansüstü programdan mezun olunabilmesi için alınması ger
Madde
MADDE 40
(1) Lisansüstü programlara, hangi lisans ve yüks
Fikra
(1)
Lisansüstü programlara, hangi lisans ve yüks
Madde
MADDE 41
(1) Bu Yönetmelikte hüküm bulunmayan hallerde ilgili mevzuat hükümleri uygulanır.
Fikra
(1)
Bu Yönetmelikte hüküm bulunmayan hallerde ilgili mevzuat hükümleri uygulanır.
Madde
MADDE 42
(1) 24/11/2019 tarihli ve 30958 sayılı Resmî Gazete’de yayımlanan Haliç Üniversitesi Lisansüstü Eğitim ve Öğretim Yönetmeliği
Fikra
(1)
24/11/2019 tarihli ve 30958 sayılı Resmî Gazete’de yayımlanan Haliç Üniversitesi Lisansüstü Eğitim ve Öğretim Yönetmeliği
Madde
MADDE 43
(1) Bu Yönetmelik yayımı tarihinde yürürlüğe girer.
Fikra
(1)
Bu Yönetmelik yayımı tarihinde yürürlüğe girer.
Madde
MADDE 44
(1) Bu Yönetmelik hükümlerini Haliç Üniversitesi R
Fikra
(1)
Bu Yönetmelik hükümlerini Haliç Üniversitesi R
Yururluk
YÜRÜRLÜK
te olan ilgili mevzuat hükümleri uygulanır. (4) Bilimsel hazırlık programında alınan derslere ait notlar, lisansüstü not çizelgelerinde yer almaz. (5) Bilimsel hazırlık programında geçirilecek süre en...
Yurutme
YÜRÜTME
MADDE 44- (1) Bu Yönetmelik hükümlerini Haliç Üniversitesi R
PDF Tam Görünüm Yeni Sekmede Aç
Tam Yapı Görünümü (97 madde)
Madde
MADDE 1
(1) Bu Yönetmeliğin amacı; Haliç Üniversitesinde yürütülen yüks
Fikra
(1)
Bu Yönetmeliğin amacı; Haliç Üniversitesinde yürütülen yüks
Madde
MADDE 2
(1) Bu Yönetmelik; Haliç Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsüne kayıtlı öğrencilerin eğitim-öğretim ve sınav esaslarına ilişkin hükümleri kapsar. Dayanak
Fikra
(1)
Bu Yönetmelik; Haliç Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsüne kayıtlı öğrencilerin eğitim-öğretim ve sınav esaslarına ilişkin hükümleri kapsar. Dayanak
Madde
MADDE 3
(1) Bu Yönetmelik; 4/11/1981 tarihli ve 2547 sayılı Yüks
Fikra
(1)
Bu Yönetmelik; 4/11/1981 tarihli ve 2547 sayılı Yüks
Madde
MADDE 4
(1) Bu Yönetmelikte geçen; a) Akademik takvim: Lisansüstü eğitimlerde yarıyıl, yaz dönemi, yeterlik ve benzeri tarihleri içerec
Fikra
(1)
Bu Yönetmelikte geçen; a) Akademik takvim: Lisansüstü eğitimlerde yarıyıl, yaz dönemi, yeterlik ve benzeri tarihleri içerec
Bent
a)
Akademik takvim: Lisansüstü eğitimlerde yarıyıl, yaz dönemi, yeterlik ve benzeri tarihleri içerec
Madde
MADDE 7
(1) Tezli yüks
Fikra
(1)
Tezli yüks
Madde
MADDE 8
(1) Tezli yüks
Fikra
(1)
Tezli yüks
Madde
MADDE 9
(1) Tez danışmanı atanmasına ilişkin hususlar aşağıdaki ş
Fikra
(1)
Tez danışmanı atanmasına ilişkin hususlar aşağıdaki ş
Madde
MADDE 11
(1) Tezli yüks
Fikra
(1)
Tezli yüks
Madde
MADDE 12
(1) Tezsiz yüks
Fikra
(1)
Tezsiz yüks
Madde
MADDE 13
(1) Tezsiz yüks
Fikra
(1)
Tezsiz yüks
Madde
MADDE 14
(1) Tezsiz yüks
Fikra
(1)
Tezsiz yüks
Madde
MADDE 15
(1) Tezsiz yüks
Fikra
(1)
Tezsiz yüks
Madde
MADDE 16
(1) Doktora programı, öğrenciye bağımsız araştırma yapma, bilimsel problemleri, verileri geniş ve derin bir bakış açısı ile irdeleyer
Fikra
(1)
Doktora programı, öğrenciye bağımsız araştırma yapma, bilimsel problemleri, verileri geniş ve derin bir bakış açısı ile irdeleyer
Madde
MADDE 17
(1) Doktora programına başvurabilm
Fikra
(1)
Doktora programına başvurabilm
Madde
MADDE 18
(1) Doktora programı, bilimsel hazırlıkta geçen süre hariç, tezli yüks
Fikra
(1)
Doktora programı, bilimsel hazırlıkta geçen süre hariç, tezli yüks
Madde
MADDE 19
(1) Başkanlık her öğrenci için Üniversite kadrosunda bulunan bir tez danışmanını ve danışmanla öğrencinin birlikte belirleyeceği tez konusu ile tez adını Enstitüye önerir. Tez danışmanı, tez önerisi ve tez adı Enstitü Yönetim Kurulu kararıyla kesinleşir. Tez danışmanı en geç birinci yarıyılın sonuna kadar atanır. (2) Tez danışmanı, Senato tarafından belirlenen niteliklere sahip öğretim üyeleri arasından seçilir. Üniversitede belirlenen niteliklere sahip öğretim üyesi bulunmaması halinde, Senato tarafından belirlenen ilkeler çerçevesinde, Enstitü Yönetim Kurulu tarafından başka bir yüks
Fikra
(1)
Başkanlık her öğrenci için Üniversite kadrosunda bulunan bir tez danışmanını ve danışmanla öğrencinin birlikte belirleyeceği tez konusu ile tez adını Enstitüye önerir. Tez danışmanı, tez önerisi ve tez adı Enstitü Yönetim Kurulu kararıyla kesinleşir. Tez danışmanı en geç birinci yarıyılın sonuna kadar atanır.
Fikra
(2)
Tez danışmanı, Senato tarafından belirlenen niteliklere sahip öğretim üyeleri arasından seçilir. Üniversitede belirlenen niteliklere sahip öğretim üyesi bulunmaması halinde, Senato tarafından belirlenen ilkeler çerçevesinde, Enstitü Yönetim Kurulu tarafından başka bir yüks
Madde
MADDE 20
(1) Yeterlik sınavı; kredili derslerini, bilimsel araştırma t
Fikra
(1)
Yeterlik sınavı; kredili derslerini, bilimsel araştırma t
Madde
MADDE 21
(1) Yeterlik sınavında başarılı bulunan öğrenci için ilgili başkanlığın önerisi ve Enstitü Yönetim Kurulunun onayı ile bir ay içinde bir tez izleme komitesi oluşturulur. (2) Tez izleme komitesi üç öğretim üyesinden oluşur. Komitede; tez danışmanı, ilgili anabilim/anasanat dalından bir kişi ve Enstitünün ilgili anabilim/anasanat dalı dışından bir üye yer alır. İkinci tez danışmanının atanması durumunda, ikinci tez danışmanı dilerse komite toplantılarına katılabilir. (3) Tez izleme komitesinin kurulmasından sonraki dönemlerde, başkanlığın önerisi ve Enstitü Yönetim Kurulunun onayı ile üyelerde değişiklik yapılabilir. Tez önerisi savunması
Fikra
(1)
Yeterlik sınavında başarılı bulunan öğrenci için ilgili başkanlığın önerisi ve Enstitü Yönetim Kurulunun onayı ile bir ay içinde bir tez izleme komitesi oluşturulur.
Fikra
(2)
Tez izleme komitesi üç öğretim üyesinden oluşur. Komitede; tez danışmanı, ilgili anabilim/anasanat dalından bir kişi ve Enstitünün ilgili anabilim/anasanat dalı dışından bir üye yer alır. İkinci tez danışmanının atanması durumunda, ikinci tez danışmanı dilerse komite toplantılarına katılabilir.
Fikra
(3)
Tez izleme komitesinin kurulmasından sonraki dönemlerde, başkanlığın önerisi ve Enstitü Yönetim Kurulunun onayı ile üyelerde değişiklik yapılabilir. Tez önerisi savunması
Madde
MADDE 22
(1) Doktora yeterlik sınavını başarı ile tamamlayan öğrenci; en geç altı ay içinde, yapacağı araştırmanın amacını, yöntemini ve çalışma planını kapsayan tez önerisini tez izleme komitesi önünde sözlü olarak savunur. Öğrenci, tez önerisi ile ilgili yazılı bir raporu, sözlü savunmadan en az on beş gün önce komite üyelerine dağıtır. (2) Tez izleme komitesi, öğrencinin sunduğu tez önerisinin kabul, düzeltme veya reddedileceğine salt çoğunlukla karar verir. Düzeltme için bir ay süre verilir. Bu süre sonunda kabul veya ret yönünde salt çoğunlukla verilen karar, başkanlıkça işlemin bitişini izleyen üç gün içinde, Enstitüye tutanakla bildirilir. (3) Tez önerisi reddedilen öğrenci, yeni bir danışman ve/veya tez konusu seçme hakkına sahiptir. Bu durumda yeni bir tez izleme komitesi atanabilir. Programa aynı danışmanla devam etm
Fikra
(1)
Doktora yeterlik sınavını başarı ile tamamlayan öğrenci; en geç altı ay içinde, yapacağı araştırmanın amacını, yöntemini ve çalışma planını kapsayan tez önerisini tez izleme komitesi önünde sözlü olarak savunur. Öğrenci, tez önerisi ile ilgili yazılı bir raporu, sözlü savunmadan en az on beş gün önce komite üyelerine dağıtır.
Fikra
(2)
Tez izleme komitesi, öğrencinin sunduğu tez önerisinin kabul, düzeltme veya reddedileceğine salt çoğunlukla karar verir. Düzeltme için bir ay süre verilir. Bu süre sonunda kabul veya ret yönünde salt çoğunlukla verilen karar, başkanlıkça işlemin bitişini izleyen üç gün içinde, Enstitüye tutanakla bildirilir.
Fikra
(3)
Tez önerisi reddedilen öğrenci, yeni bir danışman ve/veya tez konusu seçme hakkına sahiptir. Bu durumda yeni bir tez izleme komitesi atanabilir. Programa aynı danışmanla devam etm
Madde
MADDE 23
(1) Öğrencinin tezinin sonuçlanabilmesi için en az üç tez izleme komitesi raporu sunulması ger
Fikra
(1)
Öğrencinin tezinin sonuçlanabilmesi için en az üç tez izleme komitesi raporu sunulması ger
Madde
MADDE 24
(1) Tez sınavında başarılı olmak ve Senato tarafından belirlenen mezuniyet için ger
Fikra
(1)
Tez sınavında başarılı olmak ve Senato tarafından belirlenen mezuniyet için ger
Madde
MADDE 25
(1) Sanatta yeterlik programı; özgün bir sanat eserinin ortaya konulmasını, müzik ve sahne sanatlarında ise; üstün bir uygulama ve yaratıcılığı amaçlayan, doktora eşdeğeri bir yüks
Fikra
(1)
Sanatta yeterlik programı; özgün bir sanat eserinin ortaya konulmasını, müzik ve sahne sanatlarında ise; üstün bir uygulama ve yaratıcılığı amaçlayan, doktora eşdeğeri bir yüks
Madde
MADDE 26
(1) Sanatta yeterlik çalışmasına başvurabilm
Fikra
(1)
Sanatta yeterlik çalışmasına başvurabilm
Madde
MADDE 27
(1) Sanatta yeterlik programı, bilimsel hazırlıkta geçen süre hariç, tezli yüks
Fikra
(1)
Sanatta yeterlik programı, bilimsel hazırlıkta geçen süre hariç, tezli yüks
Madde
MADDE 28
(1) Başkanlık, her öğrenci için; ders ve uygulama seçimi, tez, sergi, proje, resital, konser, temsil gibi çalışmaların yürütülmesi için Üniversite kadrosunda bulunan bir danışman ve danışman ile öğrencinin birlikte belirleyeceği tez, sergi, proje, resital, konser, temsil gibi çalışmaların konusunu ve tez adını Enstitüye önerir. Tez danışmanı, tez önerisi ve tez adı, Enstitü Yönetim Kurulu kararıyla kesinleşir. Tez danışmanı, en geç birinci yarıyılın sonuna kadar atanır. (2) Tez danışmanı, Senato tarafından belirlenen niteliklere sahip öğretim üyeleri ile doktora/sanatta yeterlik derecesine sahip öğretim görevlileri arasından seçilir. Üniversitede belirlenen niteliklere sahip öğretim üyesi bulunmaması halinde, Senato tarafından belirlenen ilkeler çerçevesinde, Enstitü Yönetim Kurulu tarafından başka bir yüks
Fikra
(1)
Başkanlık, her öğrenci için; ders ve uygulama seçimi, tez, sergi, proje, resital, konser, temsil gibi çalışmaların yürütülmesi için Üniversite kadrosunda bulunan bir danışman ve danışman ile öğrencinin birlikte belirleyeceği tez, sergi, proje, resital, konser, temsil gibi çalışmaların konusunu ve tez adını Enstitüye önerir. Tez danışmanı, tez önerisi ve tez adı, Enstitü Yönetim Kurulu kararıyla kesinleşir. Tez danışmanı, en geç birinci yarıyılın sonuna kadar atanır.
Fikra
(2)
Tez danışmanı, Senato tarafından belirlenen niteliklere sahip öğretim üyeleri ile doktora/sanatta yeterlik derecesine sahip öğretim görevlileri arasından seçilir. Üniversitede belirlenen niteliklere sahip öğretim üyesi bulunmaması halinde, Senato tarafından belirlenen ilkeler çerçevesinde, Enstitü Yönetim Kurulu tarafından başka bir yüks
Madde
MADDE 29
(1) Yeterlik sınavı; kredili derslerini, bilimsel araştırma t
Fikra
(1)
Yeterlik sınavı; kredili derslerini, bilimsel araştırma t
Madde
MADDE 30
(1) Yeterlik sınavında başarılı bulunan öğrenci için ilgili başkanlığın önerisi ve Enstitü Yönetim Kurulunun onayı ile bir ay içinde bir tez izleme komitesi oluşturulur. (2) Tez izleme komitesi üç öğretim üyesinden oluşur. Komitede, tez danışmanından başka enstitü anabilim/anasanat dalı içinden ve dışından birer üye yer alır. İkinci tez danışmanının atanması durumunda, ikinci tez danışmanı dilerse komite toplantılarına katılabilir. (3) Tez izleme komitesinin kurulmasından sonraki dönemlerde, başkanlığın önerisi ve Enstitü Yönetim Kurulunun onayı ile üyelerde değişiklik yapılabilir. Tez önerisi savunması
Fikra
(1)
Yeterlik sınavında başarılı bulunan öğrenci için ilgili başkanlığın önerisi ve Enstitü Yönetim Kurulunun onayı ile bir ay içinde bir tez izleme komitesi oluşturulur.
Fikra
(2)
Tez izleme komitesi üç öğretim üyesinden oluşur. Komitede, tez danışmanından başka enstitü anabilim/anasanat dalı içinden ve dışından birer üye yer alır. İkinci tez danışmanının atanması durumunda, ikinci tez danışmanı dilerse komite toplantılarına katılabilir.
Fikra
(3)
Tez izleme komitesinin kurulmasından sonraki dönemlerde, başkanlığın önerisi ve Enstitü Yönetim Kurulunun onayı ile üyelerde değişiklik yapılabilir. Tez önerisi savunması
Madde
MADDE 31
(1) Sanatta yeterlik, yeterlik sınavını başarı ile tamamlayan öğrenci; en geç altı ay içinde, yapacağı çalışmanın amacını, yöntemini ve çalışma planını kapsayan tez önerisini tez izleme komitesi önünde sözlü olarak savunur. Öğrenci, tez önerisi ile ilgili yazılı bir raporu, sözlü savunmadan en az on beş gün önce komite üyelerine dağıtır. (2) Tez izleme komitesi, öğrencinin sunduğu tez önerisinin kabul, düzeltme veya reddedileceğine salt çoğunlukla karar verir. Düzeltme için bir ay süre verilir. Bu süre sonunda kabul veya ret yönünde salt çoğunlukla verilen karar, başkanlıkça işlemin bitişini izleyen üç gün içinde, Enstitüye tutanakla bildirilir. (3) Tez önerisi reddedilen öğrenci, yeni bir danışman ve/veya tez konusu seçme hakkına sahiptir. Bu durumda yeni bir tez izleme komitesi atanabilir. Programa aynı danışmanla devam etm
Fikra
(1)
Sanatta yeterlik, yeterlik sınavını başarı ile tamamlayan öğrenci; en geç altı ay içinde, yapacağı çalışmanın amacını, yöntemini ve çalışma planını kapsayan tez önerisini tez izleme komitesi önünde sözlü olarak savunur. Öğrenci, tez önerisi ile ilgili yazılı bir raporu, sözlü savunmadan en az on beş gün önce komite üyelerine dağıtır.
Fikra
(2)
Tez izleme komitesi, öğrencinin sunduğu tez önerisinin kabul, düzeltme veya reddedileceğine salt çoğunlukla karar verir. Düzeltme için bir ay süre verilir. Bu süre sonunda kabul veya ret yönünde salt çoğunlukla verilen karar, başkanlıkça işlemin bitişini izleyen üç gün içinde, Enstitüye tutanakla bildirilir.
Fikra
(3)
Tez önerisi reddedilen öğrenci, yeni bir danışman ve/veya tez konusu seçme hakkına sahiptir. Bu durumda yeni bir tez izleme komitesi atanabilir. Programa aynı danışmanla devam etm
Madde
MADDE 32
(1) Öğrencinin tezinin sonuçlanabilmesi için en az üç tez izleme komitesi raporu sunulması ger
Fikra
(1)
Öğrencinin tezinin sonuçlanabilmesi için en az üç tez izleme komitesi raporu sunulması ger
Madde
MADDE 33
(1) Tez sınavında başarılı olmak ve Senato tarafından belirlenen mezuniyet için ger
Fikra
(1)
Tez sınavında başarılı olmak ve Senato tarafından belirlenen mezuniyet için ger
Madde
MADDE 34
(1) Lisansüstü programlara kabul edilen öğrencilerden, lisans veya yüks
Fikra
(1)
Lisansüstü programlara kabul edilen öğrencilerden, lisans veya yüks
Madde
MADDE 35
(1) Herhangi bir yüks
Fikra
(1)
Herhangi bir yüks
Madde
MADDE 36
(1) Yatay geçiş yoluyla öğrenci kabulü aşağıdaki esaslara göre yapılır: a) Yatay geçiş kontenjanları; anabilim/anasanat dalı kurulunun önerisi, Enstitü Yönetim Kurulunun kararı ve Senatonun onayından sonra, Enstitü tarafından Üniversitenin internet sayfasında ilan edilir. b) Yatay geçiş başvurusunun, ilan edilen kontenjandan fazla olması halinde, öğrencilerin öğrenim gördüğü lisansüstü programa kabulünde esas alınan ALES puanının %50’si ile lisans mezuniyet notunun yüzlük sistemd
Fikra
(1)
Yatay geçiş yoluyla öğrenci kabulü aşağıdaki esaslara göre yapılır: a) Yatay geçiş kontenjanları; anabilim/anasanat dalı kurulunun önerisi, Enstitü Yönetim Kurulunun kararı ve Senatonun onayından sonra, Enstitü tarafından Üniversitenin internet sayfasında ilan edilir. b) Yatay geçiş başvurusunun, ilan edilen kontenjandan fazla olması halinde, öğrencilerin öğrenim gördüğü lisansüstü programa kabulünde esas alınan ALES puanının %50’si ile lisans mezuniyet notunun yüzlük sistemd
Bent
a)
Yatay geçiş kontenjanları; anabilim/anasanat dalı kurulunun önerisi, Enstitü Yönetim Kurulunun kararı ve Senatonun onayından sonra, Enstitü tarafından Üniversitenin internet sayfasında ilan edilir.
Bent
b)
Yatay geçiş başvurusunun, ilan edilen kontenjandan fazla olması halinde, öğrencilerin öğrenim gördüğü lisansüstü programa kabulünde esas alınan ALES puanının %50’si ile lisans mezuniyet notunun yüzlük sistemd
Madde
MADDE 37
(1) Lisansüstü programlara kabul edilen öğrencilerin kayıtlarının kesinleştirilmesi işlemi, akademik takvimde belirtilen tarihler arasında gerç
Fikra
(1)
Lisansüstü programlara kabul edilen öğrencilerin kayıtlarının kesinleştirilmesi işlemi, akademik takvimde belirtilen tarihler arasında gerç
Madde
MADDE 38
(1) Lisansüstü eğitim-öğretim, ücrete tabidir. Yıllık öğrenim ücretleri; her yıl, R
Fikra
(1)
Lisansüstü eğitim-öğretim, ücrete tabidir. Yıllık öğrenim ücretleri; her yıl, R
Madde
MADDE 39
(1) Enstitü anabilim/anasanat dallarındaki lisansüstü öğretim planları; lisansüstü programdan mezun olunabilmesi için alınması ger
Fikra
(1)
Enstitü anabilim/anasanat dallarındaki lisansüstü öğretim planları; lisansüstü programdan mezun olunabilmesi için alınması ger
Madde
MADDE 40
(1) Lisansüstü programlara, hangi lisans ve yüks
Fikra
(1)
Lisansüstü programlara, hangi lisans ve yüks
Madde
MADDE 41
(1) Bu Yönetmelikte hüküm bulunmayan hallerde ilgili mevzuat hükümleri uygulanır.
Fikra
(1)
Bu Yönetmelikte hüküm bulunmayan hallerde ilgili mevzuat hükümleri uygulanır.
Madde
MADDE 42
(1) 24/11/2019 tarihli ve 30958 sayılı Resmî Gazete’de yayımlanan Haliç Üniversitesi Lisansüstü Eğitim ve Öğretim Yönetmeliği
Fikra
(1)
24/11/2019 tarihli ve 30958 sayılı Resmî Gazete’de yayımlanan Haliç Üniversitesi Lisansüstü Eğitim ve Öğretim Yönetmeliği
Madde
MADDE 43
(1) Bu Yönetmelik yayımı tarihinde yürürlüğe girer.
Fikra
(1)
Bu Yönetmelik yayımı tarihinde yürürlüğe girer.
Madde
MADDE 44
(1) Bu Yönetmelik hükümlerini Haliç Üniversitesi R
Fikra
(1)
Bu Yönetmelik hükümlerini Haliç Üniversitesi R
Yururluk
YÜRÜRLÜK
te olan ilgili mevzuat hükümleri uygulanır. (4) Bilimsel hazırlık programında alınan derslere ait notlar, lisansüstü not çizelgelerinde yer almaz. (5) Bilimsel hazırlık programında geçirilecek süre en çok iki yarıyıldır. Yaz öğretimi bu süreye dâhil edilmez. Bu süre dönem izinleri dışında uzatılamaz ve süre sonunda başarılı olamayan öğrencinin Enstitüden ilişiği kesilir. Bu programda geçirilen süre, ilgili lisansüstü programın sürelerine dâhil edilmez. Özel öğrenci kabulü MADDE 35- (1) Herhangi bir yükseköğretim kurumunun yüksek lisans, doktora ya da sanatta yeterlik programına kayıtlı olan öğrenciler, Üniversitenin lisansüstü programlarında verilmekte olan derslere, kayıtlı olduğu Enstitü anabilim/anasanat dalı başkanlığının onayı ile özel öğrenci olarak kabul edilebilirler. Lisansüstü derslere kabul edilen öğrencilerin özel öğrenci olarak aldığı ve başarılı olduğu derslerin muafiyet işlemleri kayıtlı olduğu Enstitü anabilim/anasanat dalı başkanlığı tarafından yürütülür. Yatay geçiş yoluyla öğrenci kabulü MADDE 36- (1) Yatay geçiş yoluyla öğrenci kabulü aşağıdaki esaslara göre yapılır: a) Yatay geçiş kontenjanları; anabilim/anasanat dalı kurulunun önerisi, Enstitü Yönetim Kurulunun kararı ve Senatonun onayından sonra, Enstitü tarafından Üniversitenin internet sayfasında ilan edilir. b) Yatay geçiş başvurusunun, ilan edilen kontenjandan fazla olması halinde, öğrencilerin öğrenim gördüğü lisansüstü programa kabulünde esas alınan ALES puanının %50’si ile lisans mezuniyet notunun yüzlük sistemdeki karşılığının %50’si toplanarak sıralama yapılır ve puanı yüksek olan/olanlar tercih edilir. Sıralamada puanların eşit olması durumunda, ALES puanı yüksek olana öncelik tanınır. (2) Enstitünün başka bir anabilim/anasanat dalında ya da başka bir yükseköğretim kurumunun lisansüstü programında en az bir yarıyılı tamamlayan, almış olduğu derslerden en az yarısından başarılı olan ve başvurduğu programın asgari kabul şartlarını taşıyan öğrenci, lisansüstü programlara yatay geçiş yoluyla kabul edilebilir. Başvuruların kabul edilebilmesi için, ilgili anabilim/anasanat dalının öğrenci kontenjanının olması gerekir. Yatay geçiş başvurusu, ilgili anabilim/anasanat dalı kurulunun olumlu ve gerekçeli görüşü alınarak, Enstitü Yönetim Kurulunca karara bağlanır. (3) Yatay geçişi uygun görülen öğrencinin programa intibakı; Senato tarafından belirlenen esaslara göre yapılır. (4) Tezli ve tezsiz yüksek lisans programları arasında geçiş yapılabilmesi için temel esaslar şunlardır: a) Yüksek lisans programları arası geçişler için; anabilim/anasanat dalı kurulunun önerisiyle, Enstitü Yönetim Kurulu tarafından kontenjanlar belirlenir ve Senato tarafından onaylandıktan sonra ilan edilir. b) Programlar arası geçişlerde, geçilecek yüksek lisans programının başvuru koşullarının adaylar tarafından sağlanması gerekir. c) Yüksek lisans programlarında en az bir yarıyılını tamamlamış ve almış olduğu derslerden en az üçünden başarılı olan öğrenci (seminer ve bilimsel araştırma teknikleri ile araştırma ve yayın etiği konularını içeren ders hariç), tezli programdan tezsiz programa ya da tezsiz programdan tezli programa geçiş yapabilir. Bu durumda alınan dersler; anabilim/anasanat dalı kurulunun kararı, Enstitü Yönetim Kurulunun onayıyla, geçiş yapılan programdaki derslerin yerine sayılabilir. ç) Tezli yüksek lisans programından, tezsiz yüksek lisans programına geçmek için programın tüm gerekliliklerini yerine getirmesi gerekir. d) Geçiş başvuruları; anabilim/anasanat dalı kurulu tarafından değerlendirilerek Enstitüye önerilir ve Enstitü Yönetim Kurulu kararıyla kesinleşir. e) Tezli ve tezsiz yüksek lisans programları arasında geçiş bir kez yapılabilir. ALTINCI BÖLÜM Çeşitli ve Son Hükümler Lisansüstü programlara kayıt MADDE 37- (1) Lisansüstü programlara kabul edilen öğrencilerin kayıtlarının kesinleştirilmesi işlemi, akademik takvimde belirtilen tarihler arasında gerçekleştirilir. Bu tarihler arasında kesin kayıt işlemini gerçekleştirmeyenler kayıt hakkını kaybederler. Öğrenim ücreti MADDE 38- (1) Lisansüstü eğitim-öğretim, ücrete tabidir. Yıllık öğrenim ücretleri; her yıl, Rektörlüğün teklifi üzerine Mütevelli Heyet tarafından belirlenir. (2) Öğrenim ücretleri, paket ücret olarak tanımlanır ve asgari süreleri kapsar. (3) Asgari süreler; tezli yüksek lisans programları için dört yarıyıl, tezsiz yüksek lisans programları için iki yarıyıl, doktora ve sanatta yeterlik programları için ise sekiz yarıyıldır. Asgari süreleri aşan öğrenciler; o yıl için ilan edilen yeni ücretler üzerinden, uzatma sürelerine karşılık gelen ücreti öderler. (4) (Değişik:RG-8/8/2025-32980)1 Yatay geçiş yolu ile kayıt yaptıran öğrenciler, o yıl için ilan edilen paket ücret üzerinden ödeme yaparlar. Daha sonra; alınması gereken zorunlu derslerden muaf olunan ders sayısına göre, ücret iadesi yapılır. Tezli programlarda paket ücretin üçte birini geçmemek koşuluyla, muaf olunan ders sayısı kadar ücret iadesi yapılır. Tezsiz yüksek lisans programlarında ise paket ücretin yarısını geçmemek koşuluyla, muaf olunan ders sayısı kadar ücret iadesi yapılır. (5) Lisansüstü programlarda, alınması gereken zorunlu ders sayıları; tezli yüksek lisans programı, doktora/sanatta yeterlik programları için yedi, tezsiz yüksek lisans programları için ise ondur. Programlar, sınavlar ve değerlendirme MADDE 39- (1) Enstitü anabilim/anasanat dallarındaki lisansüstü öğretim planları; lisansüstü programdan mezun olunabilmesi için alınması gereken zorunlu/seçmeli dersler, tez, seminer ve benzeri çalışmaları ile kredi toplamlarıdır. Bu öğretim planları Senato tarafından belirlenen asgari muhtevaya uymak şartı ile Enstitü Kurulunda görüşülerek onaylanır. (2) Bir yarıyılda hangi lisansüstü derslerin açılacağı ve bu derslerin hangi öğretim üyeleri tarafından verileceği, ilgili başkanlığın önerisi üzerine, Enstitü Yönetim Kurulu tarafından belirlenir. (3) Lisansüstü programların kredi veya YÖK tarafından ilgili programın yer aldığı diploma düzeyi ve alan için Türkiye Yükseköğretim Yeterlilikler Çerçevesine göre belirlenen kredi aralığı ve öğrencilerin çalışma saati göz önünde tutularak Senato tarafından belirlenen AKTS kredisine göre oluşturulmasında aşağıdaki hususlar dikkate alınır: a) Bir lisansüstü dersin yarıyıl kredi değeri, bir yarıyıl devam eden dersin haftalık teorik ders saatinin tamamı ile haftalık uygulama veya laboratuvar saatinin yarısının toplamıdır. b) İlgili diploma programını bitiren öğrencinin kazanacağı bilgi, beceri ve yetkinliklere o dersin katkısını ifade eden öğrenim kazanımları ile açıkça belirlenmiş teorik veya uygulamalı ders saatleri ve öğrenciler için öngörülen diğer faaliyetler için gerekli çalışma saatleri de göz önünde bulundurularak Senato tarafından belirlenen ilkeler çerçevesinde AKTS ders kredileri hesaplanır. (4) Öğrencilerin başarı durumu, lisansüstü derslerde yarıyıl içinde yapılan çalışmalarının (ödev, proje, ara sınav ve benzeri) %40’ı ile dönem sonu sınavının %60’ı toplanarak belirlenir. Başarılı sayılmak için; lisansüstü programlardaki öğrencilerin dönem sonu sınavında en az 60 tam puan almak 1 Bu değişiklik 2025-2026 eğitim-öğretim yılı başında yürürlüğe girer. üzere, ilgili dersten yıl sonu ortalamasının 100 üzerinden yüksek lisans için en az 70 puan, doktora/sanatta yeterlik için 75 puan olması gerekir. Bilimsel hazırlık kapsamında, lisans programlarından alınan derslerde harf notu temel alınır. (5) Lisansüstü derslerde bütünleme sınavı açılır. Öğrenci, başarısız olduğu bir dersi azami ders alma süresi içinde tekrar alabilir. Zorunlu dersi olmamak koşuluyla; başarısız olunan dersin yerine, aynı kredi değerinde başka bir ders, danışman onayı ile alınabilir. Öğrenciler, danışmanlarının onayı ile genel not ortalamalarını yükseltmek amacıyla başarılı oldukları dersleri tekrarlayabilirler. (6) Bilimsel araştırma teknikleri ile araştırma ve yayın etiği konularını içeren en az bir dersin lisansüstü öğrenim sırasında alınması zorunludur. (7) Enstitü Kurulu tarafından onaylanan dersler içinden hangilerinin öğrencilerin ders programlarında yer alacağına, öğrenci ile birlikte öğrencinin danışmanı karar verir. (8) Danışmanlık görevi, tez danışmanı atanıncaya kadar, başkan veya program koordinatörü/başkanı tarafından yürütülür. (9) Yeterlik, seviye tespit veya ders başarılarını ölçen yazılı sınavlar, kağıt ortamında ve tüm adaylara eş zamanlı olarak yapılabileceği gibi, alan ve zorluk düzeyine göre tasnif edilerek güvenli biçimde saklanan bir soru bankasından, her bir adaya farklı zamanlarda farklı soru sorulmasına izin verecek şekilde elektronik ortamda da yapılabilir. Sınavlarda sorulacak soruların hazırlanması, soru bankasının oluşturulması ve şifrelenmesi, sınav sorularının kağıt ortamında veya elektronik ortamda saklanması ile sınav güvenliğinin sağlanmasına ilişkin ilkeler YÖK tarafından belirlenen esaslara göre yürütülür. Diğer hükümler MADDE 40- (1) Lisansüstü programlara, hangi lisans ve yüksek lisans programlarından mezun olanların başvurabileceği hususu ilgili mevzuat hükümleri çerçevesinde Senato tarafından belirlenir. (2) Üniversite, öğrenci kabul edilecek lisansüstü programların adlarını, başvurma koşullarını, son başvuru tarihini, istenilen belgeleri ve diğer hususları ilan eder. Söz konusu ilan, her yarıyıl başında öğrenci almak üzere verilebilir. (3) Üniversite, YÖK tarafından açılmasına izin verilen lisansüstü programları, Üniversitenin bulunduğu il dışında sürdüremez. (4) Lisansüstü program kontenjanları, lisansüstü programlarda görev alabilecek öğretim üyesi sayısı ve mevcut öğretim üyesi başına düşen öğrenci sayısı dikkate alınarak, tezli yüksek lisans ve doktora programları için öğretim üyesi başına düşen tez danışmanlığı en fazla on dört, tezsiz yüksek lisans programları için ise tezli yüksek lisans ve doktora programları hariç en fazla on altı öğrenci düşecek şekilde belirlenir. Ancak, Yükseköğretim Kurulu ile yapılan protokol dâhilinde ve Üniversite sanayi işbirliği çerçevesinde yürütülen lisansüstü programlar için bu kontenjan %50’ye kadar artırılabilir. Lisansüstü programlarda öğretim üyesi başına düşen tez danışmanlığı sayısı, bu hükümler çerçevesinde Senato tarafından belirlenir. (5) Tezsiz yüksek lisans programları hariç, aynı anda birden fazla lisansüstü programa kayıt yaptırılamaz ve devam edilemez. (6) Tıpta ve diş hekimliğinde uzmanlık, doktoraya eşdeğer düzeydedir. Bu uzmanlık eğitimleri, 3/9/2022 tarihli ve 31942 sayılı Resmî Gazete’de yayımlanan Tıpta ve Diş Hekimliğinde Uzmanlık Eğitimi Yönetmeliğine göre yürütülür. Hüküm bulunmayan haller MADDE 41- (1) Bu Yönetmelikte hüküm bulunmayan hallerde ilgili mevzuat hükümleri uygulanır. Yürürlükten kaldırılan yönetmelik MADDE 42- (1) 24/11/2019 tarihli ve 30958 sayılı Resmî Gazete’de yayımlanan Haliç Üniversitesi Lisansüstü Eğitim ve Öğretim Yönetmeliği yürürlükten kaldırılmıştır. Yürürlük MADDE 43- (1) Bu Yönetmelik yayımı tarihinde yürürlüğe girer.
Yurutme
YÜRÜTME
MADDE 44- (1) Bu Yönetmelik hükümlerini Haliç Üniversitesi R
İlişki Ağı Görselleştirmesi
Örnek Görselleştirme
İlişki Listesi
İlişki Bulunamadı

Bu doküman ile ilişkili başka doküman bulunmamaktadır.